لغو مسابقه ی موتوجی‌پی قطر 2020


موتوجی‌پی ایران –بنا بر تصمیم فدراسیون جهانی موتور سواری ( FIM ) و دورنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های مسافرتی ایجاد شده در اثر این بیماری، مسابقه ی موتوجی‌پی قطر 2020 برگزار نخواهد شد. بعد از شیوع ویروس کرونا از کشور چین تاکنون بیش از 80000 نفر به این بیماری مبتلا شدند و دست کم 3000 نفر از آنان جان خود را بر این اثر از دست داده اند....

موتوجی‌پی ایران –بنا بر تصمیم فدراسیون جهانی موتور سواری ( FIM ) و دورنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های مسافرتی ایجاد شده در اثر این بیماری، مسابقه ی موتوجی‌پی قطر 2020 برگزار نخواهد شد.

بعد از شیوع ویروس کرونا از کشور چین تاکنون بیش از 80000 نفر به این بیماری مبتلا شدند و دست کم 3000 نفر از آنان جان خود را بر این اثر از دست داده اند. در روز های اخیر اولین مورد ابتلا به این بیماری در قطر گزارش شد و این قضیه با توجه به شیوع گسترده ی این بیماری در همسایگی این کشور یعنی ایران، چندان دور از ذهن نبود.

این قضیه بر روی برگزاری تست های پیش فصل کلاس های موتو دو و موتو سه تاثیری نگذاشته و این رویداد ها به روال سابق برگزار خواهد شد.

در بیانیه ی منتشر شده از جانب FIM آمده است:

با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های اعمال شده برای مسافرین خارجی، مسابقات موتوجی‌پی قطر 2020 برگزار نخواهد شد.

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا تمام مسافرین از مبدا ایتالیا به قطر یا مسافرینی که در هفته های گذشته سابقه ی سفر به ایتالیا را داشتند و اکنون قصد سفر به قطر را دارند، پس از رسیدن به این کشور، مستقیما به قرنطینه ی چهارده روزه منتقل شوند و با توجه به نقش واضح ایتالیا در این رقابت ها، تصمیم بر لغو این مسابقه گرفته شد.

لغو مسابقه ی موتوجی‌پی قطر 2020لغو مسابقه ی موتوجی‌پی قطر 2020 موتوجی پی قطر

در ادامه ی بیانیه اشاره شد:

با توجه به آن که تیم ها و موتور سواران کلاس موتو دو و موتو سه در اوایل هفته برای شرکت در تست های پیش فصل در قطر حضور داشتند، بنابراین این رویداد ها به روال سابق ادامه می‌یابد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از برخورد ماشین شاسی بلند با گله گوسفندان