دانلود فیلم آبی به رنگ آسمان

دانلود فیلم آبی به رنگ آسمان با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانرمستند
زبانفارسی
روز انتشار3 مهر
سال انتشار1398
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان115 دقیقه
فروش گیشه146٬788٬000
کارگردانامیر رفیعی

بازیگران :

همایون ارشادی، مهناز افشار، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ، بابک حمیدیان، رضا یزدانی

خلاصه داستان :

در این فیلم به مرور تاریخ پرافتخار باشگاه استقلال تهران از زمان تاسیس در سال 1324 تا به امروز با حضور روایت ده‌ ها، چهره مطرح ورزشی-هنری پرداخته می شود.

در خلاصه این فیلم آمده است که: این باشگاه که قدیمی ترین و پرافتخارترین باشگاه ایران محسوب می شود در سال 1324 با نام ” دوچرخه سواران ” تاسیس شد، در سال 1328 به ” تاج ” تغییر اسم داد و 1358 تا به حال نیز ” استقلال ” است و اطلاعاتی کامل در مورد افتخارات فراوان این تیم از ابتدای تاسیس تا کنون و…

معرفی فیلم آبی به رنگ آسمان

دانلود فیلم ایرانی آبی به رنگ آسمان : “آبی به رنگ آسمان” با نام قبلی “4 فینال آسیا” یک فیلم مستند سینمایی بر اساس طرح، پژوهش و کارگردانی امیر رفیعی و تهیه کنندگی امیر رفیعی و علی فتح الله زاده، محصول سال 1396 می باشد. فیلمنامه این فیلم را نیز خشایار الوند نگاشته است.

تولید این فیلم در پاییز 1395 آغاز گردید و سرانجام در مهرماه 1398 در سینما های سرار کشور به اکران درآمد که مورد استقبال گسترده پیشکسوتان باشگاه استقلال و بازیکنان این تیم و مردم و هنرمندان قرار گرفت.

در ” آبی به رنگ آسمان” که فیلمی پیرامون تاریخ پر افتخار باشگاه استقلال (تاج) در فوتبال ایران و آسیا می باشد می توان بزرگی آبی های پایتخت ایران را نظاره کرد تا نسل ها اعم از هوادار و بازیکن و حتی مدیر و مسئول و فراتر از آن ها بهتر و بیشتر پی به قدمت و اصالت این تیم بزرگ و پر افتخار ببرند و برای پیراهن مقدس آن ارزش قائل باشند. استقلالی که به رغم ناکامی های چند سال اخیر که دلایل مختلفی داشته است! کماکان پرافتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا محسوب می شود و به همراه الهلال عربستان و پوهانگ استیلرز کره جنوبی یکی از سه تیم برتر قاره کهن محسوب می شود.

همایون ارشادی، مهناز افشار، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ، بابک حمیدیان، رضا یزدانی راویان این فیلم مستند می باشند. همچنین شایان ذکر است که تیتراژ پایانی این فیلم را نیز رضا یزدانی خوانده‌ است که ضبط موزیک ویدئوی آن در ورزشگاه آزادی تهران انجام گرفته است.

افتخارات

فیلم “آبی به رنگ آسمان” توانست علیرغم ارائه نسخه ای ناقص، از میان تعداد زیادی مستند متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر، یکی از ده اثر منتخب در بخش مستند سی و ششمین جشنواره فیلم فجر باشد که البته به دلیل آماده نشدن فیلم، در نهایت راهی این جشنواره نشد.

نسخه سینمایی این فیلم نیز، منتخب بخش مسابقه ملی دوازدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت بود که یکی از پرمخاطب‌ ترین آثار این جشنواره معرفی گردید.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “آبی به رنگ آسمان” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم آبی به رنگ آسماندانلود فیلم آبی به رنگ آسمان

عوامل تولید فیلم آبی به رنگ آسمان

کارگردان: امیر رفیعی، تهیه کننده: امیر رفیعی، علی فتح الله زاده، نویسنده: خشایار الوند، تدوین: رضا تاری وردی، مدیر تصویربرداری: میثم نظیمی، مدیر صدابرداری: محمدرضا مرتضایی، صدابردار استودیو: محمد خرمی نژاد، طراحی و ترکیب صدا: نعیم مسچیان، موسیقی متن: گشسب بانو بحرینی، گشتاسب بحرینی، خواننده: رضا یزدانی، ترانه سرا: یغما گلرویی، طرح و پژوهش: امیر رفیعی، مجری طرح: نیاز افشین‌ کیا، مدیر تولید: سعید اژدر، مشاور پروژه: شهاب کاظمی، مدیریت تبلیغات و اطلاع رسانی: گروه مدیاژورنال، گوینده آنونس: بهروز رضوی، توزیع کننده: هدایت فیلم

5 / 5 ( 4 votes )