کشف سه هزار لیتر ایزوپروپیل الکل در مشهد


کشف سه هزار لیتر ایزوپروپیل الکل در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: سه هزار و 200 لیتر ایزوپروپیل الکل که در ساخت انواع ضدعفونی کننده ها به کار می‌رود در مشهد کشف شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: سه هزار و ۲۰۰ لیتر ایزوپروپیل الکل که در ساخت انواع ضدعفونی کننده ها به کار می‌رود در مشهد کشف شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، امیر دلداری در این خصوص گفت: دارنده این مواد آنها را به چند برابر قیمت اصلی آن عرضه می‌کرد که طی بررسی بازرسین، تخلف وی محرز و پرونده تعزیراتی برای وی تشکیل شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد افزود: انبار این مواد در خیابان شهید چمران مشهد قرار داشت که پس از کشف آن‌ها تصمیم گیری در باره نحوه توزیع آن به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شد.

وی گفت: واحد بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد روز‌های ۱۵ و ۱۷ اسفند ماه با بهره گیری از تمامی ظرفیت نیرو‌های بازرسی خود فعال خواهد بود و مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۳۱۷۳۰ و ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ اعلام کنند.

ایزوپروپیل الکل در ساخت انواع شیشه شورها، ضد عفونی کننده ها، رنگبر‌ها و در مواد آرایشی مانند اسپری مو و در صنعت چاپ برای کم کردن دمای آب در دستگاه‌های چاپ استفاده می‌شود و برای ساخت استون و سایر مشتقات آن نیز کاربرد دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان