ورود به مناطق ییلاقی تفت، ممنوع


ورود به مناطق ییلاقی تفت، ممنوع

یزد- ایرنا- فرماندار تفت گفت: از امروز جمعه محدودیت های تردد در این شهرستان تفت اعمال می‌شود و از مردم استان تقاضا داریم از ورود به این مناطق خودداری کنند.

علیرضا نوکار روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه اکثر جمعیت ساکن شهرستان تفت به جهت سالخوردگی در معرض آسیب هستند، از تدابیر ویژه در این زمینه خبر داد و گفت: تیمی در میدان امام حسین (ع) شهر تفت برای هدایت خودروهای عبوری به سمت کمربندی تفت مستقر شده است.

وی به استقرار تیمی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر شهرستان در پلیس راه ورودی تفت اشاره کرد و افزود: از سرنشینهای خودروهای عبوری با پلاک های غیر استان و شهرهای درگیر با ویروس کرونا تست به عمل می آید و در صورت مشکوک بودن از ورود آنها ممانعت می شود.

فرماندار شهرستان تفت اقدام دیگر ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا را مسدود کردن تفرجگاه ها و محدودیت ارائه خدمات در بوستان ها و پارک ها عنوان کرد و گفت: ورودی تفرجگاه دره گاهان و چشمه تامهر تفت تا اطلاع ثانوی مسدود شد و برای فعالیت بوستان ها و پارک های سطح شهر محدودیت قائل شده ایم.

نوکار ادامه داد: با همکاری اتاق اصناف تفت مقرر شد کلیه مغازه های سطح شهر تفت و مسیر روستای اسلامیه حداقل تا ساعت ۱۵ روزهای جمعه و یکشنبه تعطیل باشند تا با تراکم جمعیت مواجه نشوند همچنین با هماهنگی صورت گرفته در جهت مراقبت از ساکنان روستاهای شهرستان ، مراکز بهداشتی و درمانی روستائی جهت پایش افراد مشکوک به بیماری فعال خواهند بود.

وی از هم استانی ها خواست تا از حضور در مناطق ییلاقی این شهرستان در تعطیلات پیش رو خودداری نمایند تا خطری ساکنان مناطق روستایی این شهرستان را تهدید نکند.

تفت در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد و اصلی ترین منطقه ییلاقی استان یزد محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟