جزئیات جدیدی از داستان و شخصیت‌های بازی Ghost of Tsushima منتشر شد


جزئیات جدیدی از داستان و شخصیت‌های بازی Ghost of Tsushima منتشر شد

به‌تازگی جزئیات جدیدی از داستان و شخصیت‌های ساخته‌ی مورد انتظار استودیوی «ساکر پانچ» (Sucker Punch) یعنی بازی Ghost of Tsushima ارائه شده است. سونی اخیراً تریلر جدیدی را از بازی Ghost of Tsushima منتشر کرد و بالاخره پس از مدت‌ها انتظار طرفداران تاریخ عرضه‌ی دقیق آن را اعلام نمود. با این تریلر کمی برای آشنایی با داستان این عنوان آماده شدیم و...

به‌تازگی جزئیات جدیدی از داستان و شخصیت‌های ساخته‌ی مورد انتظار استودیوی «ساکر پانچ» (Sucker Punch) یعنی بازی Ghost of Tsushima ارائه شده است.

سونی اخیراً تریلر جدیدی را از بازی Ghost of Tsushima منتشر کرد و بالاخره پس از مدت‌ها انتظار طرفداران تاریخ عرضه‌ی دقیق آن را اعلام نمود. با این تریلر کمی برای آشنایی با داستان این عنوان آماده شدیم و همچنین شاهد شخصیت‌های جدیدی بودیم که حال در پلی‌استیشن بلاگ جزئیات بیشتری درباره‌ی آن‌ها به اشتراک گذاشته شده است.

اولین شخصیت «شیمورا» (Shimura) است که ارباب جزیره‌ی «سوشیما» (Tsushima) به شمار می‌رود. وی همچنین عموی شخصیت اصلی بازی «جین» (Jin) است و از جوانی او را برای سامورایی شدن تعلیم داده و در واقع مانند پدر او بوده است. وقتی جین راه خود را گم می‌کند و در مبارزه‌اش با ارتش Mongol بر خلاف راه و رسم سامورایی عمل می‌کند، شیمورا به شدت نگران می‌شود که این را در تریلر نیز می‌توان مشاهده کرد.

شخصیت دوم «کوتن کان» (Khotun Khan) است که رهبری ارتش Mongol را بر عهده دارد و «یک دشمن بی‌رحم و حیله‌گر که از هرچیزی که درباره‌ی این سامورایی می‌داند برای نابودی آن استفاده می‌کند» توصیف شده است. وی یک «دشمان بی‌رحم تسلیم‌ناپذیر است که جین سریع متوجه می‌شود که نباید او را دست کم بگیرد».

بازی Ghost of Tsushima در 26 ژوئن 2020 مصادف با 6 تیر 1399 به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

جزئیات جدیدی از داستان و شخصیت‌های بازی Ghost of Tsushima منتشر شدجزئیات جدیدی از داستان و شخصیت‌های بازی Ghost of Tsushima منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)