مسابقه بزرگ کتابخوانی «شرح دعای سلامتی امام زمان(ع)» در زنجان برگزار می شود


مسابقه بزرگ کتابخوانی «شرح دعای سلامتی امام زمان(ع)» در زنجان برگزار می شود

مسابقه بزرگ کتابخوانی پیامکی موعود پنج با عنوان کتابخوانی «شرح دعای سلامتی امام زمان(ع)» تالیف حجت الاسلام قرائتی به همت بنیاد مهدویت در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، بنیاد مهدویت استان زنجان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی جوانان و نوجوانان با مباحث دینی در بخش های مختلف اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی در بین دوستداران کتاب می کند.

به همین منظور مسابقه بزرگ کتابخوانی پیامکی موعود پنج با عنوان کتابخوانی «شرح دعای سلامتی امام زمان(ع)» در زنجان برگزار می شود.

کتاب شرح دعای سلامتی امام زمان(ع) تالیف حجت الاسلام قرائتی است و علاقمندان می توانند برای تهیه کتاب به بنیاد مهدویت استان زنجان واقع در خیابان زینبیه غربی- نبش خیابان شهید کریم انصاری مراجعه و یا با شماره تلفن 02433362824 تماس حاصل کنند.

زمان ثبت نام برای شرکت در این مسابقه 17 اسفندماه امسال تا 30 فروردین ماه سال 99 اعلام شده است و پاسخ به سوالات مسابقه به صورت پیامکی خواهد بود.

جوایز پیش بینی شده برای برگزیدگان این دوره از مسابقه شامل نفر اول سه میلیون ریال، نفر دوم دو میلیون ریال، 12 نفر بعدی هرکدام یک میلیون و پانصد هزار ریال، 12 نفر بعدی هر کدام یک میلیون ریال و 12 نفر بعدی هرکدام پانصد هزار ریال است.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه