موج بارش‌ها در برخی نقاط کشور


موج بارش‌ها در برخی نقاط کشور

کارشناس هواشناسی از موج جدید بارش‌ها در برخی نقاط کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای امیر سرکرده کارشناس هواشناسی درباره شرایط آب و هوایی کشور افزود: امروز در نواحی غربی و جنوبی کشور بارندگی پیش بینی شده و جنوبی‌ها باید منتظر باران باشند.
وی گفت: استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، حاشیه زاگرس مرکزی و شمال استان فارس بارندگی دارند که البته پیش بینی می‌شود، این سامانه امشب به نواحی شمال هرمزگان و جنوب استان کرمان هم برسد.
کارشناس هواشناسی ادامه داد: بارش‌ها برای فردا (دوشنبه) در جنوب استان کرمان، استان هرمزگان، ارتفاعات حاجی آباد، سردشت و سیستان و بلوچستان نیز پیش بینی می‌شود.

آقای سرکرده افزود: این سامانه به تدریج در روز سه شنبه از نواحی شرقی کشور خارج می‌شود و پس از آن تا روز جمعه جو آرام و پایداری در بیشتر نقاط کشور حاکم خواهد بود.
کارشناس هواشناسی تصریح کرد: پایداری هوا برای شهر‌های صنعتی و پرجمعیت مثل تهران، کرج، اصفهان و اراک همراه با غلظت آلاینده‌ها خواهد بود.
وی افزود: وزش باد همراه با گرد و غبار برای امروز در نواحی جنوب غرب کشور و استان‌های ایلام و خوزستان، جنوب شرق کشور در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی پیش بینی می‌شود.
آقای سرکرده درباره شرایط آب و هوایی تهران هم گفت: امروز آسمان تهران نیمه ابری است و دما در گرمترین زمان به ۱۶ درجه بالای صفر می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟