پایش سلامت ورودی‌های خراسان جنوبی توسط هلال احمر


پایش سلامت ورودی‌های خراسان جنوبی توسط هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، بیش از چهار هزار نفر در پنج نقطه استان پایش شدند.

محمدرحیم شهریاری، امروز دوشنبه 19 اسفند، در جمع خبرنگاران بیان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تیم‌های هلال احمر در راستای پایش مسافران در شهرستان‌های قاین، طبس، فردوس، بشرویه و سرایان مستقر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: از ابتدای طرح پایش تاکنون 4191 نفر توسط این تیم‌ها پایش و سطح سلامت آن‌ها کنترل شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: از این تعداد 1890 نفر در دو ورودی شهرستان فردوس، 1040 نفر در طبس، ۷۶۳ نفر در ورودی شهرستان قاین، ۳۹۰ نفر در بشرویه و ۱۰۸ نفر در سرایان پایش سلامت شده‌اند.

شهریاری با بیان اینکه تاکنون یک مورد مشکوک در قاین مشاهده شده است، گفت: همچنین ۶۵ نفر روز از داوطلبان هلال احمر در این طرح همکاری داشته‌اند.

وی افزود: از مردم درخواست می‌کنیم مدتی را در خانه‌ها بمانند و تنها برای موارد ضروری از خانه خارج شوند تا زنجیره انتقال بیماری کرونا از جامعه محو شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ی با بیان اینکه مردم در پیشگیری از شیوع این ویروس نقش اصلی را دارند، یادآور شد: از شهروندان خواستاریم از مسافرت‌های غیر ضرور جدا پرهیز کنند.‌

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)