جزئیات وام یک میلیون و 200 هزار تومانی خرید نوروز بازنشستگان اعلام شد


جزئیات وام یک میلیون و 200 هزار تومانی خرید نوروز بازنشستگان اعلام شد
مدیرکل امور اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از اعطای تسهیلات اعتباری به بازنشستگان برای خرید نوروز خبر داد.

زهرا زاده غلام مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در مورد ارائه تسهیلات اعتباری به مناسبت عید نوروز به بازنشستگان، بیان کرد :تمامی بازنشستگان و وظیفه بگیران تک ورثه همسر که میزان حقوق خالص آنها بالای یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است، مشمول اخذ تسهیلات اعتباری می شوند.

او گفت :مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به کارت مشمولان واریز شده که نرخ بازپرداخت آن ۲ درصد است و طبق میزان بهره مندی افراد از این مبلغ، از حقوق بازنشستگان طی ۴ قسط کسر می شود.

زاده غلام با بیان این که بازنشستگان و وظیفه بگیران از ۷ اسفند ماه تا ۷ ماه فروردین میتوانند خرید کنند، گفت:مشمولان با مراجعه به فروشگاه های رفاه و وین مارکت، هر کالایی که در این فروشگاه ها به فروش میرسد را میتوانند خریداری کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری بیان کرد:بازنشستگان پیش از خرید با ورود به سامانه بازنشستگی کشوری و قسمت طرح یاری میتوانند از وضعیت بهره مندی خود باخبر شوند.

وی افزود :فروشگاه رفاه به مشمولان پیامک ارسال می کند و پس از آن مشمولان می توانند به فروشگاه های رفاه مراجعه کنند، چنانچه پیامک به بازنشستگان و وظیفه بگیران از طرف فروشگاه رفاه واصل نشود، پیش از مراجعه به فروشگاه ها حتماً استعلام بگیرند.

زاده غلام در رابطه تمدید این تاریخ به علت شیوع ویروس کرونا (corona) ، اظهار‌کرد:مقرر شده تا در طول سال ۳ بار این مبلغ به بازنشستگان و وظیفه بگیران تعلق گیرد و پس از تکمیل بازپرداخت دوباره آنها می توانند این مبلغ را دریافت نمایند ، به این ترتیب این تاریخ تمدید نمی شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد :بازنشستگان پس از تکمیل بازپرداخت تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی که در اسفند ماه ۹۸ اخذ کردند، می توانند در مرداد سال ۹۹ مجددا این مبلغ را دریافت کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | نگاهی به دکوراسیون جدید خانه سرسبز ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی