جو رابرت ؛ اسطوره ی آینده ی موتوجی‌پی


موتوجی‌پی ایران  –کسب یک پول پوزیشن توسط جو رابرت و عملکرد خوب وی در طول مدت فعالیتش باعث شده تا برخی از دنبال کنندگان این رشته، وی را قهرمان آینده ی موتوجی‌پی بدانند. جو رابرت، موتور سوار تیم امریکن ریسینگ، که موتورسواری را از سن کم شروع کرد، اولین بار به همراه تیم USGPRU با موتور هوندا Rs125 به رقابت پرداخت و در آن دوره توانست دو فصل را با...

موتوجی‌پی ایران –کسب یک پول پوزیشن توسط جو رابرت و عملکرد خوب وی در طول مدت فعالیتش باعث شده تا برخی از دنبال کنندگان این رشته، وی را قهرمان آینده ی موتوجی‌پی بدانند.

جو رابرت، موتور سوار تیم امریکن ریسینگ، که موتورسواری را از سن کم شروع کرد، اولین بار به همراه تیم USGPRU با موتور هوندا Rs125 به رقابت پرداخت و در آن دوره توانست دو فصل را با موفقیت پشت سر بگذارد. او در سال 2010 مسابقات را در مقام سوم به پایان رساند. او در بین سال های 2011 تا 2013 در رقابت های Red Bull Rookies به رقابت پرداخت. در طول این سه سال نتایج رابرت بهتر شد و در انتهای سال سوم به تیم KTM برای رقابت های موتو سه دعوت شد.

در سال 2014 او به آمریکا بازگشت و در تیم Hammer شروع به فعالیت کرد و در مدت حضورش در این تیم توانست نه مقام نخست و یک مقام دوم را بدست آورد. وی در سال 2017 به اروپا بازگشت و با تیم AGR به رقابت در کلاس موتو دو پرداخت و در اولین حضورش در این رقابت ها که مسابقه را از جایگاه بیست و نهم آغاز کرده بود توانست در جایگاه دهم از خط پایان عبور کند.

درفصل 2020 توانست اولین پول پوزیشن خود را کسب کند و در مسابقه ی قطر در جایگاه چهارم بایستد. کسب این پول پوزیشن، رکورد کسب پول پوزیشن را برای موتور سواران آمریکایی بعد از ده سال شکست. کسب این افتخار و روند مثبت وی در کسب نتایج باعث شد تا صاحب نظران این رشته، جو رابرت را ستاره ی آینده ی موتوجی‌پی قلمداد کنند.

جو رابرت ؛ اسطوره ی آینده ی موتوجی‌پیجو رابرت ؛ اسطوره ی آینده ی موتوجی‌پی جو رابرت

رابرت بعد از مسابقه ی قطر در مصاحبه ی خود گفت:

من بسیار خوشحالم. این بهترین نتیجه ای بود که تا به حال توانسته بودم کسب کنم. من تلاش بسیار زیادی برای کسب این جایگاه کردم و اکنون بسیار خوشحالم. به نظرم عملکرد من در مسابقه از ابتدا تا اواسط آن خوب بود اما خب این بخش ساده ی ماجرا بود. قسمت اصلی مسابقه را می‌توان پنج دور آخر دانست که کمی چالش برانگیز بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریز زیر چکمه های ارتش سرخ - جلد 2