پروژه‌های شهرداری، مبلمان شهری گناوه را تغییر می‌دهد


پروژه‌های شهرداری، مبلمان شهری گناوه را تغییر می‌دهد

گناوه- ایرنا- فرماندار گناوه گفت: شهرداری گناوه چندین پروژه در دست اجرا دارد که منظر و مبلمان شهری را بطور چشمگیری تغییر و بهبود و گره‌های ترافیکی چندین ساله را برطرف خواهد کرد.

غلامرضا مهرجو روز چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی دردست اجرای شهرداری گناوه افزود: شهرداری در چندین نقطه شهر پروژه‌های مهم دردست اجرا دارد که با بهره‌برداری از آنان می‌تواند تاثیرات چشمگیری در توسعه و زیرساخت‌های شهر داشته باشد.

وی اظهار داشت: پروژه‌های شهرداری از لحاظ استانداردهای لازم و کیفیت و سرعت که همواره مورد تاکید بوده برخوردار و مطلوب و برای ما خیلی ارزشمند است.

فرماندار گناوه گفت: منابع و اعتباراتی که به شهرداری اختصاص می‌یابد بخوبی در این ارتباط هزینه می‌شود و جای تقدیر دارد.

وی با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه‌ها و تقدیر از شهردار اظهارداشت: بیشتر پروژه‌های شهرداری در ۶ ماه آینده به اتمام و آثار خود را در شهر نمایان و تقدیم مردم خواهد شد.

پروژه‌های شهرداری، مبلمان شهری گناوه را تغییر می‌دهد

شهردار گناوه گفت: شهرداری همزمان ۱۲ پروژه عمرانی در دست اجرا و فعال دارد که با اتمام آنها مبلمان این شهر گردشگرپذیر بهبود خواهد یافت.

سبدجواد حسینی حقیقی افزود: مجموعه گردشگری سردار شهید قاسم سلیمانی، فاز دوم خیابان خور، پل ورودی، پیاده راه سلامت، بلوار و روشنایی خیابان به سمت گمرک و اداره بندر و دریانوردی، بازارچه صنایع دستی بانوان، میدان امام علی (ع)، آسفالت معابر و خیابان ها، میدان لنگر و پیاده راه بلوار جمهوری اسلامی از عمده پروژه‌های دردست اجرا است.

وی اظهارداشت: اعتبار این پروژه‌ها از محل درآمدهای شهرداری، تملک دارایی شهرستان و منابع استانی و عوارض ارزش افزوده تامین شده‌است.

شهر گردشگری و ساحلی گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع شده و ۷۰ درصد از جمعیت ۱۰۳ هزاری نفری آن در مرکز شهر سکونت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان