ارائه خدمات درمانی درمانگاه موقوفه «عبدالله رضوی» به نیازمندان


ارائه خدمات درمانی درمانگاه موقوفه «عبدالله رضوی» به نیازمندان

مدیر درمانگاه موقوفه عبدالله رضوی شاندیز گفت: از ابتدای سال 98 تاکنون با تلاش و همکاری پزشکان و پرستاران این درمانگاه در بخش‌های مختلف به 60 هزار و 300 نفر بیمار نیازمند، 22 میلیارد ریال خدمات درمانی و سلامت ارائه شد.

مهدی رحیمی، مدیر درمانگاه موقوفه «عبدالله رضوی» شاندیز در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون با تلاش و همکاری پزشکان و پرستاران این درمانگاه در بخش‌های مختلف به ۶۰ هزار و ۳۰۰ نفر بیمار نیازمند، ۲۲ میلیارد ریال خدمات درمانی و سلامت ارائه شد.

وی با بیان اینکه اکثر خدمات به نیازمندان ارائه شده است، تصریح کرد: این خدمات در بخش پزشک عمومی، مامایی، خدمات پرستاری، آزمایشگاه، دندانپزشکی، سونوگرافی، رادیولوژی و داروخانه انجام شده که بخشی با تعرفه خیریه و بخشی هم به‌صورت رایگان ارائه شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه بیشترین خدمت در بخش پزشک عمومی ارائه شده است، افزود: پرسنل درمانگاه موقوفه «عبدالله رضوی» 20 نفر است که هفت پزشک، پنج پرستار و هشت نفر در بخش کادر اداری و خدمات در حال ارائه خدمات درمانی و سلامت هستند.

مدیر درمانگاه موقوفه «عبدالله رضوی» شاندیز یادآور شد: همچنین در بخش داروخانه این درمانگاه به ۲۰ هزار و ۴۰۰ نفر خدمات دارویی ارائه شده است.

مدیر درمانگاه موقوفه عبدالله رضوی، اظهار کرد: روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر در درمانگاه مراجعه‌کننده داریم، که یک نفر در روز به‌صورت همزمان می‌تواند ‏از خدمات بخش‌های مختلف این درمانگاه استفاده کند.

رحیمی تأکید کرد: در راستای اجرای نیت واقف خیراندیش توسعه درمانگاه در بخش‌های مختلف در دست اقدام است و این درمانگاه با ۳۴ سال فعالیت و ارائه خدمات درمانی و سلامت به مردم به عنوان یک درمانگاه مورد تأیید و قابل قبول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شناخته شده و در لیست درمانگاه‌های مجاز و معتبر کشور قرار دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار بیماران نیازمند مراجعه‌کننده به این درمانگاه از مناطق مختلف و روستاهای محروم شهرستان، با هدف توسعه خدمات درمانی و رفاه حال بیماران، درمانگاه موقوفه عبدالله رضوی در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۷ تا ۱۹ در بخش‌های مختلف فعال و آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران است.

یادآور می‌شود، موقوفه «عبدالله رضوی» یکی از بزرگ‌ترین موقوفات استان خراسان رضوی واقع در سوران شاندیز است که یکی از نیت‌های آن خدمات درمانی است که این درمانگاه در سال ۱۳۶۴ توسط عبدالله رضوی معروف به میرزای ناظر، احداث شد.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟