دستگیری قاتل طلافروش در دزفول + عکس و فیلم


دستگیری قاتل طلافروش در دزفول + عکس و فیلم

حوادث رکنا : دادستان دزفول از دستگیری قاتل طلافروش میدان امام خمینی(ره) دزفول در کمتر از 48 ساعت خبر داد.

دستگیری قاتل طلافروش در دزفول + عکس و فیلم

به گزارش رکنا ، در پی وقوع سرقتی مسلحانه از یک طلافروشی که منجر به قتل صاحب مغازه شد، با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب دزفول اکیپی ویژه ای متشکل از نیروهای مجرب اداره آگاهی نیروی انتظامی دزفول مسئول رسیدگی به این جنایت شده و در زمانی کمتر از 48 ساعت قاتل و همدستش دستگیر شدند.

دستگیری قاتل طلافروش در دزفول + عکس و فیلم

دستگیری قاتل طلافروش در دزفول + عکس و فیلم

دستگیری قاتل طلافروش در دزفول + عکس و فیلم

دادستان دزفول با اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت و بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان زبده اداره آگاهی سرنخ هایی از قاتل بدست آمد و با انجام شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه وی شناسایی و پس از محاصره محل اختفا، قاتل فراری دستگیر شد.

منصور محمدی خباز تصریح کرد: علاوه بر قاتل نفر همدست وی که راکب موتورسیکلت در این جنایت بود نیز دستگیر شد و از محل اختفای آنها مقادیری از طلاهای سرقت شده، مواد مخدر، سلاح سرد، خشاب سلاح مورد استفاده در قتل، مقادیری فشنگ سلاح شکاری و همچنین البسه و کفش قاتل که آغشته به خون مقتول بود، کشف گردید.

دادستان دزفول بیان داشت: دستگیری قاتل این جنایت و همدستش در کمتر از 48 ساعت، که علاوه بر داغدار کردن خانواده مقتول موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شده بود مرهون زحمات و عملیات های پیچیده پلیسی پرسنل خدوم نیروی انتظامی دزفول خصوصا اداره آگاهی بود که جا دارد مراتب تقدیر و تشکر خود را به عنوان مدعی العموم مردم شهید پرور دزفول از تلاشهای این بزرگمردان عرصه امنیت، ابراز نمایم.

وی خاطر نشان کرد: پرونده این جنایت به جناب آقای مخمل زاده، بازپرس ویژه قتل جهت تکمیل تحقیقات و بررسی ارجاع گردید و بازسازی صحنه جرم،عصر پنجشنبه 22 اسفند ساعت 17 و 30 دقیقه با حضور قاتل و همدستش در محل وقوع جنایت انجام خواهد شد.

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه طلافروشی دزفول در کمتر از ۴۸ ساعت

دستگیری قاتل طلافروش در دزفول + عکس و فیلم

فرمانده انتظامی استان خوزستان ازدستگیری عاملان سرقت مسلحانه طلافروشی در دزفول ظرف مدت ۴۸ساعت خبر داد.

سردار "حیدر عباس زاده" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دزفول با همکاری رییس پلیس آگاهی استان مقارن ساعت ۱۹۲۰دقیقه یوم جاری موفق شدند 2 نفر عاملان اصلی سرقت مسلحانه که منجر به کشته شدن صاحب مغازه طلافروشی در دزفول توسط کار آگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی شناسایی، دستگیر سلاح بکار رفته به همراه 2 تیغه خشاب به همراه پنج عدد النگو سرقتی وشش عدد النگو دیگر مربوط به مغازه طلافروشی که فروخته بودند کشف گردید.

سردار عباس زاده بیان داشت: درتحقیقات بعمل آمده متهمان دستگیر شده به بزه ارتکابی سرقت طلا فروشی و کشته شدن صاحب مغازه اعتراف کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه