جرج آر. آر. مارتین به‌خاطر قرنطینه فرصت بیشتری برای رمان جدید بازی تاج و تخت دارد


جرج آر. آر. مارتین به‌خاطر قرنطینه فرصت بیشتری برای رمان جدید بازی تاج و تخت دارد

جرج آر آر مارتین نویسنده مشهور رمان بازی تاج و تخت از زمان قرنطینه خود استفاده کرده و در حال نوشتن قسمت بعدی این رمان، The Winds of Winter، است. آخرین کتاب مارتین از این دنباله، رقص با اژدهایان، در سال 2011، بود. در همان سال شبکه HBO ساخت سریال بازی تاج و تخت را آغاز کرد. از آن زمان 8 فصل و 73 قسمت از این سریال منتشر شد. در حالی که تاریخ انتشار...

جرج آر آر مارتین نویسنده مشهور رمان بازی تاج و تخت از زمان قرنطینه خود استفاده کرده و در حال نوشتن قسمت بعدی این رمان، The Winds of Winter، است.

آخرین کتاب مارتین از این دنباله، رقص با اژدهایان، در سال 2011، بود. در همان سال شبکه HBO ساخت سریال بازی تاج و تخت را آغاز کرد. از آن زمان 8 فصل و 73 قسمت از این سریال منتشر شد. در حالی که تاریخ انتشار کتاب بعدی هنوز اعلام نشده است، مارتین قرار است این دنباله را با یک رمان دیگر،رویایی از بهار، به پایان برساند.

سریال شبکه HBO که توسط دیوید بنیاف (David Benioff) و دی. بی. وایس (D.B. Weiss) ساخته شده، در پایان فصل پنجم و مرگ جان اسنو خودش را گیر انداخت، با راهنمایی‌های کلی از مارتین ادامه شو ساخته شد. علی‌رغم نظر مارتین که عقیده داشت سریال 13 فصل لازم دارد تا با اطمینان کل داستان گفته شود، وایس و بنیاف رای به کوتاه کردن سریال با تولید دو فصل انتهایی، بعد از سبقت گرفتن از کتاب در فصل 6ام، دادند. اما شبکه HBO همچنان به بازگویی داستان‌های وستروس با تولید سریال جانبی House of the Dragon که بر اساس پیش درآمد رمان آتش و خون (Fire Blood) اثر مارتین ساخته شده است. این شبکه همچنین یک سریال جانبی دیگر نیز در دست ساخت دارد.

مارتین در صفحه وبلاگ خود پستی منتشر کرده و به هوادارانش اطمینان از سلامتی خود داده و گفته است که تلاش‌های زیادی برای تکمیل رمان خود، Winds of Winter، انجام داده.

برای آن دسته از افرادی که نگران من هستند، باید بگویم که بله می‌دانم که من با توجه به سن و شرایط فیزیکیم شامل قشر آسیب پذیر می‌شوم. اما من در حال حاضر حالم خوب است، و همه اقدامات احتیاطی لازم را انجام می‌دهم. من خودم را به همراه یک از کارمندانم در یک مکان جداگانه قرنطینه کرده ام، کارهایم را از راه دور انجام داده و به شهر نمی‌روم و کسی را نیز نمی‌بینم.

او در ادامه می‌گوید:

در واقع، من بیشتر وقت خود را در وستروس می‌گذرانم تا در دنیای واقعی، هر روز می‌نویسم. اتفاقات در Seven Kingdoms بسیار ناخوشایند است، اما نه به ناخوشایندی که در این دنیا شاهد آن هستیم.

او در ادامه از تاثیر ویروس کرونا به شرکت هنری Meow Wolf و سینمایش Jean Cocteau Cinema و بنیاد The Stagecoach گفته است. این بسیار امیدوار کننده است که با توجه به واکنش منفی و ناامید کننده هواداران نسبت به فصل آخر سریال، اشتیاق مارتین برای کارش کم نشده است. بازی تاج و تخت پس از انتشار آخرین فصلش، از یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیون به یکی از سریال‌هایی که کمتر کسی به دیدن دوباره آن علاقمند است تبدیل شد. مارتین اکنون خود را در سوراخی انبوه از انتظارات که کتاب‌هایش نتایج مطبوع و حماسی در انتها می‌دهند می‌یابد. هنوز اطلاعی از تاریخ انتشار کتاب جدید او در دسترس نیست. تا تاریخ رسمی انتشار کتاب هواداران باید حداقل تا سال 2022 که دنباله سریال گیم آو ترونز منتشر خواهد شد صبر کنند.

جرج آر. آر. مارتین به‌خاطر قرنطینه فرصت بیشتری برای رمان جدید بازی تاج و تخت داردجرج آر. آر. مارتین به‌خاطر قرنطینه فرصت بیشتری برای رمان جدید بازی تاج و تخت دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل