تخطی از سرعت مطمئنه 4 کشته به دنبال داشت


تخطی از سرعت مطمئنه 4 کشته به دنبال داشت

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر برخورد سواری پراید با یک وانت نیسان در محور مواصلاتی فیروزآباد، 4 نفر کشته و 3 نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور مواصلاتی فیروزآباد، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی در محل حاضر شدند .

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، دهقانی افزود: مأموران در بررسی های اولیه مشاهده کردند یک سواری پراید با ۶ سرنشین به شدت با یک وانت نیسان برخورد کرده است.

سرهنگ "دهقانی" با بیان اینکه در این حادثه ۴ نفر فوت و ۳ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند، عنوان داشت: کارشناسان علت وقوع این حادثه رانندگی را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پراید اعلام کردند.

برخورد ۳ خودرو با یکدیگر حادثه آفرید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز گفت: بر اثر برخورد ۳ خودرو با یکدیگر در محور مواصلاتی شهرستان فیروزآباد، یک نفر فوت و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف زنجیره‌ای در محور مواصلاتی شهرستان فیروزآباد، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه مشاهده کردند ۳ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، وانت نیسان و پارس با ۳ سرنشین با یکدیگر برخورد که یک نفر از سرنشینان پارس در این حادثه فوت و ۲ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه رعایت فاصله طولی با خودروهای جلویی و رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه تا حد چشمگیری از وقوع تصادفات رانندگی پیشگیری می‌کند، بیان کرد: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاور به چپ از سوی راننده وانت نیسان اعلام کردند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تشییع پیکر شهید گمنام در پارک علم و فناوری شیراز