15 بیمار شاهین‌دژی کرونا را شکست دادند


15 بیمار شاهین‌دژی کرونا را شکست دادند

مهاباد- ایرنا- مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: از مجموع 25 نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان، 15 بیمار ضمن شکست این بیماری با بهبودی کامل ترخیص شدند.

اسماعیل فرحناک روز شنبه درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان، افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، نمونه ۷۵ بیمار مشکوک مورد آزمایش قرار گرفته که تاکنون جواب ۲۵ مورد آزمایش مثبت اعلام شده و از این تعداد ۱۵ بیمار مبتلا، با بهبودی کامل و وضعیت پایدار جسمانی از بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه شاهین‌دژ به نسبت جمعیت، بیشترین بیمار مبتلا به کرونا را در استان دارد، ادامه داد: ۲ نفر از مبتلایان نیز تاکنون بر اثر این ویروس ضمن داشتن بیماری زمینه‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۰ بیمار مبتلا به این بیماری در بیمارستان این شهرستان بستری و تحت مراقبت ویژه هستند، اضافه کرد: حال عمومی بیماران مبتلا مطلوب بوده و هیچ کدام مشکل حادی ندارند.

وی بیان کرد: ۳۶ بیمار مشکوک به کرونا نیز با بهبودی و منفی اعلام شدن جواب آزمایش خود ترخیص شده‌اند.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ تاکید کرد: مردم باید توصیه‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند زیرا بهترین راهکار در این مورد حضور در منزل و به عبارتی قرنطینه خانگی است.

فرحناک از شهروندان خواست تا از تجمع در مراکز خرید، فروشگاه‌ها، خیابان‌ها و شب‌نشینی‌های گروهی خودداری کنند.

شاهین‌دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۳۶۷ نفر به این بیماری مبتلا شده‌ و از این تعداد ۲۳ نفر تاکنون فوت کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند