هوای زنجان سرد و مه آلود است


هوای زنجان سرد و مه آلود است

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای این استان که از روز یکشنبه /سوم فروردین ماه/ با کاهش نسبی دما همراه شده، هم اکنون سرد و مه آلود است.

حسین سلطانی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از صبح فردا ۵ فروردین ماه/ کمترین دما را در اغلب مناطق این استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه روزهای شنبه و یکشنبه، هوای این استان تحت تاثیر سامانه بارشی نفوذ کرده به منطقه قرار گرفته و در اغلب مناطق زنجان شاهد ریزش برف و باران بودیم، اظهار داشت: این بارش‌ها تا اواخر وقت یکشنبه ادامه داشت و در مناطق کوهستانی و مستعد نیز کولاک برف را داشتیم.

سلطانی به کمینه و بیشینه دمای رخ داده در استان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در مدت یاد شده، میزان دما در قیدار ۲- و ۳، زرین رود ۱- و ۷، خیرآباد ۰ و ۳، پری ۰ و ۵، فرودگاه زنجان ۰ و ۴، سجاس ۰ و ۵، صائین قلعه ۰ و ۴، گرماب ۰ و ۶، ابهر ۰ و ۵، زنجان ۰ و ۵، دانشگاه زنجان ۰ و ۶، باش قشلاق گرماب ۱ و ۷، دندی ۱ و ۷، فیله خاصه ۱ و ۷، خرمدره ۲ و ۳، نیک پی ۲ و ۷، حلب ۲ و ۹، ماه نشان ۴ و ۶، آببر ۵ و ۷، چورزق ۶ و ۱۰ و گیلوان ۶ و ۱۰، گزارش شد.
در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند، داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان