باکس‌آفیس ایالات متحده در هفته گذشته به رقم باورنکردنی صفر رسید


باکس‌آفیس ایالات متحده در هفته گذشته به رقم باورنکردنی صفر رسید

صنعت سینمای آمریکا در شرایط بسیار بدی قرار گرفته است، نرخ باکس‌آفیس سینمای آمریکا در هفته‌های اخیر به شدت کاهش یافته و اکنون نیز تقریبا به صفر رسیده است. صنعت فیلم‌سازی تغییرات زیادی را بخاطر شیوع ویروس کرونا و پروتکل استاندارد اجرایی برای جلوگیری از شیوع در آمریکا مشاهده کرده است. بسیاری از سینماها بسته شده‌اند، بعضی برای 12هفته و شاید حتی مدت...

صنعت سینمای آمریکا در شرایط بسیار بدی قرار گرفته است، نرخ باکس‌آفیس سینمای آمریکا در هفته‌های اخیر به شدت کاهش یافته و اکنون نیز تقریبا به صفر رسیده است.

صنعت فیلم‌سازی تغییرات زیادی را بخاطر شیوع ویروس کرونا و پروتکل استاندارد اجرایی برای جلوگیری از شیوع در آمریکا مشاهده کرده است. بسیاری از سینماها بسته شده‌اند، بعضی برای 12هفته و شاید حتی مدت بیشتری، اما در هفته‌ای که گذشت شاید بزرگترین جهش برای صنعت فیلم سازی بود، مجموع باکس‌آفیس در هفته گذشته عدد صفر را نشان می‌دهد. به گفته هالیوود ریپورتر در هفته‌ای که گذشت این اولین بار از سال 1994 است که هیچ گزارش رسمی از باکس‌آفیس آخر هفته فیلم‌ها موجود نیست. در سال 1994 پس از زمین لرزه‌ نورت‌ریج کالیفرنیا اخبار باکس آفیس به تعویق افتاده بود.

شایان ذکر است که در سال 1994 نیز مردم هنوز در سراسر آمریکا در سینماها فیلم می‌دیدند، تنها گزارش باکس‌آفیس بود که به تاخیر افتاده بود. این آخر هفته اما هیچ شماره‌ای برای گزارش وجود نداشت. این به این معنا نیست که هیچ سینمایی باز نبوده است، برخی از آن‌ها هنوز هم باز بوده و هنوز فروش داشته اند. اما هیچ یک از استودیوها آمار فروش خود را ارائه ندادند، پس احتمالا باکس‌آفیس هفته گذشته بسیار ناچیز بوده و احتمالا هرگز هم ثبت نخواهد شد و ما هیچوقت رقم را نخواهیم فهمید.

آخرین روزی که گزارش باکس‌آفیس منتشر شد، در روز 19 مارس بود که با مجموعا 143,641 دلار برای 36 فیلمی که در آمریکا در حال اکران بودند در 233 سینما در سراسر آمریکا که باز بودند ثبت شده بود. احتمالا این پایین‌ترین گزارش فروش در یک روز، از 17 اکتبر سال 2001 است (یک ماه پس از حادثه برج‌های دوقلو ) که مجموع فروش 150,025 دلار بود.

هفته قبل از 15 مارس باکس آفیس نهایی از ابتدای سال 2020 معادل 49.58 میلیون دلار بود که این کمترین مقدار از سال 2000 که برابر با 34.7 میلیون دلار بود، است. صنعت سینما آمریکا تنها در حالت انتظار برای روزهای بهتر است، هنوز معلوم نیست که چه مدت سینماهای بزرگ بسته خواهند بود و چه تعداد تماشاگر فیلم حاضراند که در اتاقی پر از افراد غریبه و احتمال وجود ویروس کرونا فیلم ببینند. فیلم‌های جدید که قرار بود در ایالات متحده اکران شود، موقتا به تعویق افتاده اند که این می‌تواند در انتها برای استودیوها خوب باشد.

باکس‌آفیس ایالات متحده در هفته گذشته به رقم باورنکردنی صفر رسیدباکس‌آفیس ایالات متحده در هفته گذشته به رقم باورنکردنی صفر رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟