استودیو Remedy دو بازی برای نسل نهم با همکاری یک ناشر بزرگ خواهد ساخت


استودیو Remedy دو بازی برای نسل نهم با همکاری یک ناشر بزرگ خواهد ساخت

استودیو Remedy به صورت رسمی خبر از ورود به نسل نهم داده و با یک ناشر بزرگ به تفاوق رسیده است تا دو بازی برای آن‌ها توسعه دهد. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. یکی از این دو عنوان یک پروژه AAA است که هم‌اکنون در مرحله پیش از تولید قرار دارد. بازی دوم یک پروژه کوچک‌تر مربوط به بازی اول است و این دو بازی قرار است برای پی‌سی و نسل نهم منتشر شود.. هر...

استودیو Remedy به صورت رسمی خبر از ورود به نسل نهم داده و با یک ناشر بزرگ به تفاوق رسیده است تا دو بازی برای آن‌ها توسعه دهد. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

یکی از این دو عنوان یک پروژه AAA است که هم‌اکنون در مرحله پیش از تولید قرار دارد. بازی دوم یک پروژه کوچک‌تر مربوط به بازی اول است و این دو بازی قرار است برای پی‌سی و نسل نهم منتشر شود.. هر دو عنوان با موتور بازی‌سازی Northlight ساخته می‌شود. استودیو Remedy سال گذشته Control را با همین موتور بازی‌سازی توسعه داده بود.

بنابر توافق صورت گرفته استودیو با یک ناشر بزرگی که هنوز نامش مشخص نشده، نیمی از درامد حاصله به Remedy تعلق دارد. همچنین حق مالکیت این دو بازی نیز در اختیار استودیو باقی خواهد ماند. بنانیه این توسعه دهنده در این زمینه این را در زیر بخوانید:

این همکاری به استودیو Remedy اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های خود برای ساخت آی‌پی‌های مورد انتظارشان را پیش ببرد. شرایط و آینده مالی و کاری استودیو بدون تغییر خواهند ماند. استودیو انتظار دارد که طی سال 2020 درآمد و سرمایه بیشتری جذب کند و برای رسیدن به این هدف نیمه دوم سال جاری را هدف خود قرار داده است.

بیشتر از این اطلاعاتی در مورد این دو هنوان در دسترس نیست، ولی Remedy در آینده نزدیک طی یک کنفرانس خبری به توضیح در این مورد خواهد پرداخت. چندی پیش این توسعه دهنده اعلام کرده بود که بر روی 4 پروژه به صورت همزمان کار می‌کند. پروژه اول دو بسته‌های الحاقی بازی Control هستند که یکی با نام The Foundation منتشر شده و دیگری با نام AWE در سال جاری وارد بازار می‌شود. دومین پروژه بازی Crossfire X و سومی یک عنوان لایو سرویس که هنوز معرفی نشده هستند. موضوعی که باید به آن دقت کرد این است که حق مالکیت Alan Wake در دست Remedy قرار دارد و این احتمال وجود دارد که آن‌ها بر روی این مجموعه کار می‌کنند.

استودیو Remedy دو بازی برای نسل نهم با همکاری یک ناشر بزرگ خواهد ساختاستودیو Remedy دو بازی برای نسل نهم با همکاری یک ناشر بزرگ خواهد ساخت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !