362هزار عدد ماسک در بروجرد تولید شد


362هزار عدد ماسک در بروجرد  تولید شد

بروجرد ـ ایرنا ـ رییس اداره صنعت،معدن و تجارت بروجرد گفت: 362هزار عدد ماسک ضد کرونا در بروجرد تولید و روانه بازار مصرف شده است.

حمید آزادبخت روز چهارشننبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد ماسک توسط واحدهای صنعتی و کارگاههای اکسیر، زاگرس پوش،نساجی،تولیدی مقدسی و جهانشاهی تولید و با هماهتگی اداره صنعت و شبکه بهداشت در داروخانه ها توزیع شده است.

وی همچنین افزود: با انتشار شیوع این ویروس کارخانه زاگرس فارمد از نیمه اسفند تاکنون ۱۲۵هزار عدد ژل ضدعفونی کننده تولید و توزیع کرده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اضافه کرد: همچنین بیش از ۳۰هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده بزای ضدعفونی معابر،خسابانه و ادارات تامین و بین متقاضیان توزیع شده است.

آزادبخت افزود : از ابتدای اجرای طرح مشترک ارتقا سلامت مردم و مبارزه با ویروس کرونا که در هفته آخر اسفند ماه با تعطیلی بازار و واحدهای صنفی غیر ضروری تشدید شد بیش از ۶۰۰ واحد صنفی متخلف پلمپب شده است.

آزادبخت افزود: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیازمند عزم هنگانی است و بازرسان اداره صنعت در کنار بسیاری از کادر درمانی،عوامل نظامی و انتطامی و هلال احمر به طور شبانه روزی با پایش شهر،تعطیلی بازار کنترل و جلوگیری و نطارت بر واحدهای صنفی در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تلاش دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیش از 25 تن شکر غیرمجاز در چگنی کشف و ضبط شد