40 خودروی غیربومی در زابل توقیف و اعمال قانون شدند


40 خودروی غیربومی در زابل توقیف و اعمال قانون شدند

زاهدان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس این شهرستان 19 واحد صنفی متخلف را پلمب و 40 خودروی غیربومی را توقیف و اعمال قانون کرد.

سرهنگ غلامرضا میرشکاری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در زابل و مصوبه ستاد مقابله با این ویروس، طرح ویژه نظارت بر اصناف در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا پلیس امنیت عمومی زابل با همکاری کارشناسان اصناف،تعزیرات و هلال احمر با تشکیل چهار تیم تا کنون ۱۹ واحد صنفی متخلف را که اقدام به بازگشایی کرده بودند را پلمب و برای ۳۸ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شد.
جانشین فرمانده انتظامی زابل تصریح کرد: همچنین ۴۰ دستگاه خودروی غیربومی به پارکینگ منتقل و تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان برای جلوگیری از ورود مسافران و خودروهای غیربومی بسته شده است.
وی با تاکید بر جدیدت بیشتر این طرح در روز طبیعت اظهارداشت: در کنار همدلی و تلاش‌های خالصانه نهادها و دستگاه‌های مختلف شکست ویروس کرونا در سایه همکاری و رعایت توصیه‌ها و نکات بهداشتی و ماندن در خانه از سوی شهروندان محقق خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان