افزایش ابتلا به 160 مورد و توقف فوتی ها/توقف ابتلا به کرونا در آبادان و افزایش مبتلایان در خرمشهر و شادگان/شهروندان به تلفن 4030 پاسخ دهند


افزایش ابتلا به 160 مورد و توقف فوتی ها/توقف ابتلا به کرونا در آبادان و افزایش مبتلایان در خرمشهر و شادگان/شهروندان به تلفن 4030 پاسخ دهند

معاون بهداشتی دانشکده علوم و پزشکی آبادان از ابتلای هفت مورد جدید در خرمشهر و شادگان خبر داد و گفت: طی دو روز گذشته روند ابتلا در آبادان و طی هفته گذشته روند فوتی ها در جنوب غرب خوزستان متوقف شده است.

آرش یلالی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه از ابتدای آغاز اپیدمی بیماری کرونا ۱۸ هزار و ۴۸ مورد مراجعه کننده با عارضه تنفسی به مراکز درمانی محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان داشتیم، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته هفت مورد ابتلا جدید در جنوب غرب خوزستان به ثبت رسیده که شامل ۶ مورد در خرمشهر و یک مورد در شادگان بوده است.

او با بیان تعداد کل مبتلایان جنوب غرب خوزستان به ۱۶۰ بیمار افزایش یافت، گفت: به تفکیک در آبادان ۵۱ مورد، خرمشهر ۸۵ مورد و شادگان نیز ۲۴ بیمار مشاهده و ثبت شده است که از این تعداد ۱۱۳ بیمار قطعی با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰ بیمار بستری شده در بیمارستان آیت الله طالقانی در حال دریافت خدمات هستند، گفت: در شبانه روز گذشته هشت بیمار جدید بستری شدند و در مقابل ۱۰ نفر بهبود یافته و ترخیص شده داشتیم.

یلالی با اشاره به توقف آمار فوتی های محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان طی چند روز گذشته تا کنون، افزود: تعداد فوت شدگان نهایی محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان همان آمار قبلی یعنی ۱۳ مورد است که به تفکیک شامل سه نفر در آبادان، هشت مورد در خرمشهر و دو مورد در شادگان می شود که اکثرا دارای سن بالا و بیماری زمینه ایی بودند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان بیان کرد: از شهروندان می خواهم حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که آمار ابتلا تا روز گذشته در شهرهای آبادان و خرمشهر و شادگان ۱۵۳ مورد، فوت شدگان ۱۳ نفر و بستری شدگان نیز ۹۳ بیمار اعلام شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)