گفتگو با زنی که جنازه کرونایی ها را غسل می دهد / بچه اش چه می گوید؟+ فیلم


گفتگو با زنی که جنازه کرونایی ها را غسل می دهد / بچه اش چه می گوید؟+ فیلم

حوادث رکنا: زنان غسال داوطلبی که در خط مقدم مبارزه با کرونا به در غسالخانه کار می کنند از روزهایی که سپری کردند گفتند.

به گزارش رکنا، در این روزهای کرونایی زنان و مادرانی هستند که داوطلبانه برای غسل بیماران کرونایی در خط مقدم مبارزه با کرونا در غسالخانه کار می کنند.

یکی از آنها که مادر 2 فرزند است می گوید: وقتی به صورت داوطلبانه به بیمارستان رفتم تا به بیماران مبتلا به کرونا خدمت کنم با وضعیت دردناکی مواجه می شدم بسیاری از آنها نیاز به درددل کردن داشتند و ما مجبور بودیم همزمان از 10 تا 20 بیمار را مراقبت کنیم.

وی ادامه داد: با دوستانم برای غسل و تیمم فوت شدگان بیماری کرونا ثبت نام کردیم تا اینکه شرایط غسل مهیا شد و اکنون به صورت داوطلبانه در 2 شیفت ثابت 12 نفر کار می کنند.

یکی از این داوطلبان زن گفت: از زمانی که کرونا وارد ایران شد هیچ ترسی از این بیماری نداشتم و نمی ترسم اما از غسل دادن میت ترس داشتم حتی وقتی مادرم فوت کرد نتوانستم به غسالخانه بروم اما الان فوت شدگان کرونایی را غسل می دهم و کفن می کنم.

داوطلب زن در ادامه گفت: دو دختر دارم که یکی از دخترانم هیچ اعتراضی نمی کند و خوشحال است که در این شرایط سخت به مردم کمک می کنم.

وی ادامه داد: این روزها بیشتر یاد مرگ می افتم و برنامه ریزی های دنیوی که داشته ام را اهمیت نمی دهم رفتارم تغییر کرده و حتی با خانواده ام نیز طور دیگری رفتار می کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403