فواید ورزش در خانه


فواید ورزش در خانه

این روز‌ها که بعلت شیوع ویروس کرونا مجبور به ماندن در خانه هستیم ورزش می‌تواند از افزایش وزن و مضرات آن جلوگیری کند. با گزینه‌های بسیار و اطلاعات زیادی که این روز‌ها در...

این روز‌ها که بعلت شیوع ویروس کرونا مجبور به ماندن در خانه هستیم ورزش می‌تواند از افزایش وزن و مضرات آن جلوگیری کند.
با گزینه‌های بسیار و اطلاعات زیادی که این روز‌ها در مورد ورزش در خانه وجود دارد، امکان دارد برای پیدا کردن بهترین حرکات ورزشی سردرگم شویم، اما نیازی به نگرانی نیست چرا که بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی با فعالیت در فضای مجازی افراد را برای تمرین اصولی و علمی تشویق می‌کنند.
فرهنگ ورزش کردن در خانه تنها نباید به روز‌های کرونایی محدود شود چرا که توسعه این فرهنگ می‌تواند جامعه سالم و شاداب را به ارمغان داشته باشد.
ورزش در خانه فواید مختلفی دارد که از مهمترین آن به صرفه جویی در وقت، صرفه جویی در هزینه، رعایت بهتر بهداشت، گسترش فرهنگ ورزش کردن در خانواده، جلوگیری از تردد‌های شهری و کاهش بهانه‌ها برای نرفتن به باشگاه می‌توان اشاره کرد.
اگر می‌خواهید در جریان ورزش کردن دچار بی انگیزگی نشوید پیش از اینکه ورزش در خانه را ‎آغاز کنید هدف خود را از فعالیت بدنی باید بدانید، هر فردی برای ورزش کردن هدفی را ترسیم کرده است که با تغذیه مناسب زیر نظر پزشک می‌تواند به آن دست پیدا کند.
واقع بین بودن از مهمترین ویژگی‌هایی است که یک فرد در زمان آغاز فعالیت‌های ورزش باید داشته باشد و از همه مهمتر بداند که برای رسیدن به هدف و وزن دلخواهش نیاز به گذر زمان است.
داشتن برنامه ریزی مناسب از دیگر ویژگی‌های ورزش در خانه است افراد باید برای خود برنامه ریزی روزانه، هفتگی و حتی ماهانه داشت باشند تا به هدف شان برسند که مهمترین این برنامه‌ها به شرح زیر است.
برای چه ورزش می‌کنم؟ (افزایش یا کاهش وزن)
به چه وسایلی نیاز است؟ چه حرکاتی را باید اجرا کرد؟
داشتن این برنامه‌ها پیش از آغاز ورزش در خانه می‌تواند کمک بزرگی برای رسیدن افراد به آمادگی جسمانی و تناسب اندام باشد.
علاقمندان برای ورزش در خانه می‌توانند به سایت فدراسیون‌های مختلف از جمله بدمینتون، جودو، هندبال، گلف، تیراندازی با کمان، اسکی، اسکیت، ناشنوایان مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز