برنامه‌ریزی «پسا کرونا» در دستور کار منطقه آزاد کیش قرار گرفت


برنامه‌ریزی «پسا کرونا» در دستور کار منطقه آزاد کیش قرار گرفت

کیش - ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از برنامه ریزی جامع این سازمان برای گذر از بحران فعلی و مدیریت پسا کرونا خبرداد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا؛ غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسم معارفه معاونان این سازمان؛ "آثار و تبعات شیوع ویروس کرونا در فعالیت حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را طولانی مدت برشمرد و بر لزوم بازنگری مجموعه برنامه های سال ۹۹ در حوزه‌های منابع، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات و تلاشهای صورت گرفته برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره کیش؛ از تلاش‌های شبانه‌روزی شورای سلامت کیش و کمیته‌های مربوطه درحوزه‌های مختلف تجلیل کرد.

در این مراسم ناصر آخوندی که قبلا در سمت معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد فعالیت می کرد، به‌ عنوان معاون توسعه مدیریت، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت گردشگری، علی مقدس‌زاده سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و ملک‌بهمن شیردل به‌عنوان سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان منطقه آزاد کیش معرفی شدند.

در ادامه این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص نقش و اهمیت بخشها و معاونتهای این سازمان گفت: حوزه معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت‌های امور مجامع، تامین منابع سازمان، تهاتر و پشتیبانی از تمام حوزه‌های سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات و فعالیت شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش افزود: نمود و آثار فعالیت‌های این شرکت نشان‌دهنده تحولات بزرگی در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کیش بود و کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

غلامحسین مظفری فعالیت‌های بنیادی و اساسی در حوزه‌های علمی، فرهنگی و نشست‌های تخصصی را از اقدامات مهم معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بر شمرد و گفت: با تجارب و دانش مجید ملانوروزی معاون سابق گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، فعالیت‌هایی در خصوص تعامل با بخش خصوصی و مراکز گردشگری و تفریحی به‌سرعت صورت گرفت و اکنون شاهد اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری هستیم.

وی افزود: باتوجه به اینکه زمینه اصلی فعالیت سازمان منطقه آزاد کیش، گردشگری است، حضور مجید ملانوروزی فرصت بسیار مغتنمی برای جزیره کیش بود و گام های مناسبی در این مسیر برداشته شده است که از ایشان تقدیر و قدرانی می‌شود.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش ضمن آرزوی توفیق و سلامتی، از حضور موثر و جدی سعید پورعلی معان فرهنگی و اجتماعی و سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در ستاد مبارزه با کرونا و شورای سلامت کیش تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: سازماندهی و ساماندهی مبارزه با کرونا در این حوزه خوب انجام شده است و با صلابت و قدرت تمام پیش خواهیم رفت تا بتوانیم از این مرحله با موفقیت عبور کرده و مرحله جدید را با انرژی و جدیت تمام آغاز کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان سخنان خود ضمن تشکر و آرزوی سلامت و توفیق برای محمود مرتضایی‌فرد به تخصص و دانش ملک‌بهمن شیردل اشاره کرد و گفت: باتوجه به تجارب و دانش ایشان در حوزه مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان، می‌توانند عضو موثر و کارآمد در مجموعه سازمان در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی باشند.

سعید پورعلی سرپرست معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، با اشاره به حمایت‌ها مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از حوزه شورای سلامت برای مبارزه با ویروس کرونا در کیش بر ضرورت بازنگری برنامه‌های سال ۹۹ بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در این حوزه تاکید کرد و گفت: باتوجه به نقش محوری و جایگاهی که گردشگری دارد باید تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در حوزه‌های اقتصاد گردشگری در جزیره کیش تقویت شود و از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز برای توسعه گردشگری و فرایندهای تصمیم‌گیری بهره‌مند شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان گیاهی ریزش مو