شایعه: جزئیات جدیدی از بازی Resident Evil 8 منتشر شد


شایعه: جزئیات جدیدی از بازی Resident Evil 8 منتشر شد

به‌تازگی گزارش جدیدی را شاهد بوده‌ایم که جزئیات جدید و قابل توجه‌ای را از نسخه‌ی بعدی سری Resident Evil یا در واقع بازی Resident Evil 8 به همراه دارد. به گزارش لیکر شناخته‌شده Dusk Golem، بازی Resident Evil 8 در سال آینده‌ی میلادی برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد و مانند Resident Evil 7...

به‌تازگی گزارش جدیدی را شاهد بوده‌ایم که جزئیات جدید و قابل توجه‌ای را از نسخه‌ی بعدی سری Resident Evil یا در واقع بازی Resident Evil 8 به همراه دارد.

به گزارش لیکر شناخته‌شده Dusk Golem، بازی Resident Evil 8 در سال آینده‌ی میلادی برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد و مانند Resident Evil 7 دارای دید اول‌شخص خواهد بود. این عنوان سال‌ها است که در دست توسعه قرار دارد و در ابتدا به‌عنوان Resident Evil Revelations 3 توسعه‌اش آغاز شده بود اما کپ‌کام وقتی نتیجه‌ی مثبت تست‌های این بازی در داخل شرکت را دید، تصمیم گرفت که آن را به یک نسخه‌ی اصلی شماره‌دار گسترش بدهد.

نسخه‌ی سال 2021، بازی Resident Evil 8 خواهد بود اما از همان ابتدا چنین نبود. بخش عمده‌ای از توسعه‌ی این بازی به‌عنوان Resident Evil Revelations 3 طی شد. دلیلی که اوایل امسال گفتم RE8 سال‌ها تا انتشارش فاصله دارد این بود که سال گذشته عنوانی با نام RE8 در دست ساخت بود و سال‌ها با عرضه فاصله داشت. ولی کپ‌کام نمی‌خواست که فاصله‌ی زیادی بین RE7 و RE8 بیفتد و به همین دلیل آن عنوان در این نقطه کنار گذاشته شد و تست داخلی و از این مسائل برای Rev 3 به شدت مثبت بود.

Dusk Golem در ادامه گفته است که جزئیات لو رفته در گذشته از جمله اینکه گرگینه‌ها در بازی Resident Evil 8 وجود خواهند داشت صحت دارد اما زمان زیادی از آن‌ها گذشته است. درحالی که همه‌ی این‌ها در واقع در بازی وجود داشته‌اند، تغییراتی بر روی آن‌ها اعمال شده است تا این عنوان کم‌تر مانند یک اسپین‌آف به نظر برسد و بیشتر شبیه یک نسخه‌ی اصلی پایبند به ریشه‌های سری باشد. این یعنی نه‌تنها در گیم‌پلی بلکه در داستان و شخصیت‌ها هم تغییرات قابل توجه‌ای صورت گرفته است. با این وجود، Resident Evil 8 را همچنان می‌توان از لحاظ داستان و دشمن‌هایی که بازیکن با آن‌ها سر و کار خواهد داشت بسیار متفاوت از نسخه‌های گذشته دانست. همچنین شاهد مضامینی نظیر علم غیب، جنون و توهم خواهیم بود.

به گفته‌ی وی، باید انتظار معرفی Resident Evil 8 طی چند ماه آینده را داشته باشیم. با این حال تمام این اطلاعات را همچنان باید در حد شایعه دانست و منتظر اخبار رسمی از سوی کپ‌کام بود.

جدیدترین نسخه از سری Resident Evil یعنی بازسازی Resident Evil 3 هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار دارد و بازی Resident Evil Resistance را نیز به‌عنوان بخش چندنفره‌اش با خود به همراه دارد.

نظر شما درباره‌ی بازی Resident Evil 8 چیست؟

شایعه: جزئیات جدیدی از بازی Resident Evil 8 منتشر شدشایعه: جزئیات جدیدی از بازی Resident Evil 8 منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند