اولین ست لگویی سوپر ماریو به زودی وارد بازار خواهد شد


اولین ست لگویی سوپر ماریو به زودی وارد بازار خواهد شد
برعکس آنچه از لگوی سوپر ماریو انتظار داشتیم، آنچه نینتندو و لگو برای این محصولات در نظر گرفته اند، بسیار جذاب تر از یک مجموعه ی لگویی رایج با ظاهر دنیا و شخصیت های سوپر ماریو است.

کم تر از یک ماه قبل بود که از عرضه ی مجموعه ی لگویی جدیدی طبق سوپر ماریو خبردار شدیم. شرکت لگو رسماً اعلام کرده است که نخستین ست لگویی سوپر ماریو در ماه آگوست سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

نخستین ست لگو سوپر ماریو در واقع اساسی برای مجموعه ای بزرگتر از این سازه ها خواهد بود. این مجموعه ی لگویی با اسم LEGO Super Mario Adventures وارد بازار می شود و ست اول آن هم Mario Starter Course نام دارد. قرار است این ست بعنوان پایه ای عمل کند که بسته های الحاقی و جدیدی که در آینده عرضه خواهند شد، به آن متصل می شوند. بسته های مختلفی برای ارائه در روز اول آگوست در نظر گرفته شده است. در کنار بسته ی اولیه، همچنین شاهد عرضه ی بسته های« قلعه ی بوزر» و« نیروگاه برق پیرانا» خواهیم بود. تمام این بسته های لگویی ساختار ماژولار و میتوان به کمک آنها سازه های مختلفی ساخت؛ یعنی مانند خیلی از سازه های لگویی قرار نیست یک دستورالعمل یکسان داشته باشند.

اولین ست لگویی سوپر ماریو به زودی وارد بازار خواهد شد

برخلاف آنچه از لگوی سوپر ماریو انتظار داشتیم، آنچه نینتندو و لگو برای این محصولات در نظر گرفته اند، بسیار جذاب تر از یک مجموعه ی لگویی معمول با ظاهر دنیا و شخصیت های سوپر ماریو است.

لگوی سوپر ماریو به افراد اجازه می دهد تا به ساخت مرحله های گوناگون سوپر ماریو مشغول شوند. این لگوها ساختاری الکترونیک دارند را شخصیت ماریو با حرکت روی بخش های گوناگون هر مرحله، نسبت به آن واکنش نشان می دهد. این لگوها به یک اپ متصل میشوند که نحوه حرکت در مراحل و تعداد سکه های جمع شده و چیزهایی از این قبیل را در خود ذخیره می کند.

اولین ست لگویی سوپر ماریو به زودی وارد بازار خواهد شد

بسته ی اولیه یعنی Mario Starter Course با قیمت ۶۰ دلار وارد بازار خواهد شد. دو بسته ی معرفی شده ی دیگر یعنی قلعه ی بوزر و نیروگاه گیاه پیرانا به ترتیب ۱۰۰ دلار و ۳۰ دلار ارزش گذاری شده است.

digikala.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !