سربازان امام زمان(عج) زمینه سازان ظهور هستند


سربازان امام زمان(عج) زمینه سازان ظهور هستند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نیروهای اطلاعات خود را سرباز گمنام امام زمان(عج) می‌دانند و زمینه‌سازان ظهور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه های کردستان در سنندج، ضمن گرامیداشت ولادت منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی (عج) اظهار داشت: هم اهل تشیع و هم اهل تسنن نسبت به شب نیمه شعبان یا شب برات روایاتی دارند و مورد قبول همه است.

وی افزود: طبق روایات، شب برات همسان شب‌های قدر از آن یاد شده است و برای آن یکسری اعمال از جمله سب زنده‌داری و احیا لحاظ شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: یکی از حوادثی که در این نیمه شعبان اتفاق افتاده است ولادت حضرت مهدی است، در واقع تمام شیعیان شیعیان متفق هستند که ایشان فرزند امام حسن عسگری است و نیمه شعبان به دنیا آمده است و اما 110 نفر از علمای بزرگ اهل سنت نیز معتقد هستند که امام زمان در همان سال در نیمه شعبان از امام حسن عسگری متولد شده است اما عده‌ای دیگر معتقد هستند که مهدی موعود وجود دارد اما هنوز متولد نشده است.

وی گفت: هرچند اختلافاتی در این مورد وجود دارد اما همه معتقد هستیم که مهدی موعود از فرزندان پیامبر هست و اگر یک روز از دنیا باقی مانده باشد حتما حضرت مهدی ظهور می‌کند و بعد از اینکه ظلم و جور زمین را فرا می‌گیرد و با ظهور ایشان زمین پر از عدل و داد می‌شود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: حضرت مهدی فقط مورد انتظار ما نیست که بگوییم فقط ما منتظر ظهور ایشان هستیم بلکه ظهور منجی عالم بشریت مورد انتظار همه ادیان است و کل بشریت و همه مکاتب به نحوی منتظر این منجی هستند چون ظهور وی تکمیل کننده حرکتی است که از زمان حضرت آدم شروع شده است یعنی باید دین خدا آنقدر رشد کند و به جایی برسد که کل دنیا را فرا بگیرد.

وی عنوان کرد: طبق آیات قرآن دین خدا حق است، کتابش کتاب هدایت است و هیچ نقص و کمبودی ندارد لذا باید روزی بر کل جهان حاکم شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: نیمه شعبان روز بزرگی است هم از جهت معنوی و هم از جهت اتفاقی که در آن افتاده است اما در جمهوری اسلامی این هفته ویژگی دیگری دارد و به نام روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان هرچند آثار فعالیت‌هایشان قابل دیدن است ولی خودشان گمنام هستند و مجاهدتشان مجاهدت پنهان است لذا میلاد امام زمان را به نام روز سربازان گمنام نامگذاری شده است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: این سربازان قرار است با دشمنان بشریت، دشمنان امام زمان و دین مبارزه کنند و این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت است.

نماینده ولی فقیه در استان کروستان گفت: امام خمینی(ره) بارها تاکید کردند که نظام جمهوری اسلامی زمینه‌ساز این ظهور است و زمینه را طوری فراهم می‌کند که جهان به اسلام گرایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری هم در گام دوم انقلاب بر گسترش و پذیرش تمدن نوین اسلامی تاکید داشتند به همین دلیل است که نظام جمهوری اسلامی دشمنان سرسختی خواهد داشت و دارد.

وی تاکید کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تا امروز به هر شکلی خواستند ضربه‌هایی به ما بزنند اما با تلاش سربازان گمنام این ضربه‌ها به خود آنها برگشته است.

آیت‌الله حسینی شاهرودی اذعان کرد: سربازان گمنام امام زمان بدون اینکه شناخته شوند و بدون هیچ ادعایی و در اوج گمنامی کارهای بزرگی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امروز جبهه مقاومتی که در منطقه تشکیل شده است باعث شده استکبار با تمام قدرتش در مقابل آن درمانده باشد.

وی اضافه کرد: امروز مکتب و تفکر اسلام و مقاومت در خود اروپا، امریکا و غرب بسیار نفوذ کرده است بطوری که بسیاری از دانشمندان و بزرگان غربی به دین اسلام گرایش پیدا کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج