تفاوت گرافیکی ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 اهمیتی نخواهد داشت


تفاوت گرافیکی ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 اهمیتی نخواهد داشت

چندی وقتی است که توسعه دهندگان مختلف نظر خود را در مورد کنسول‌های نسل بعد با بازیکنان در میان می‌گذارند و تفاوت گرافیکی ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 داغ‌ترین بحث ممکن است. در این دوره گرافیک بازی‌های اهمیت بسیار زیادی دارد و خیلی‌های فقط به امار و ارقام در این زمینه توجه می‌کنند. دو کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 در زمینه‌های مختلفی...

چندی وقتی است که توسعه دهندگان مختلف نظر خود را در مورد کنسول‌های نسل بعد با بازیکنان در میان می‌گذارند و تفاوت گرافیکی ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 داغ‌ترین بحث ممکن است.

در این دوره گرافیک بازی‌های اهمیت بسیار زیادی دارد و خیلی‌های فقط به امار و ارقام در این زمینه توجه می‌کنند. دو کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 در زمینه‌های مختلفی بر هم برتری دارند، اما مشخصا در زمینه واحد پردازش گرافیکی این ایکس‌باکس سری ایکس است که از رقیب خود پیشی گرفته است. قدرت خام گرافیکی ایکس‌باکس سری ایکس 12 ترافلاپس و پلی‌‌استیشن 5 کمی بیشتر از 10 ترافلاپس است.

این چند وفته بحث‌های زیادی در این زمینه شده است که ایا قدرت گرافیکی خام ایکس‌باکس سری ایکس می‌تواند به کیفیت بیشتر ختم شود؟ طراح ارشد استودیو Perfectly Paranormal در این مورد گفته است که این تفاوت اهمیت زیادی ندارد و اختلاف زیادی ایجاد نمی‌کند. اوزان دروسدال که اکنون در استودیو Perfectly Paranormal مشغول توسعه بازی Helheim Hassle است باور دارد که این تفاوت قدرت بر روی بازی‌های آن‌ها تاثیر نخواهد داشت.

ما واقعا فکر نمی‌کنیم که سرعت کلاک پردازنده تفاوت خاصی ایجاد کند. هر دو کنسول قدرتمند هستند و توانایی‌های ان‌ها بیشتر از چیزی است که تا چندین سال لازم خواهد بود.

در ادامه او به صحبت در مورد موتور صدای سه بعدی پلی‌استیشن 5، تمپست، و تمجید از آن پرداخت:

صدای سه بعدی بسیار خوب است و تلاش خود را می‌کنیم تا از این ویژگی بسیار خوب در بازی‌های خود استفاده کنیم.

استودیو Perfectly Paranormal در حال حاضر بر روی بازی Helheim Hassle برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و پی‌سی کار می‌کند و جالب بود که متوجه شدیم که تفاوت گرافیکی ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 برای آن‌ها اهمیت چندانی ندارد.

تفاوت گرافیکی ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 اهمیتی نخواهد داشتتفاوت گرافیکی ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 اهمیتی نخواهد داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)