بیوگرافی شیدا یوسفی


بیوگرافی شیدا یوسفی

خانم شیدا یوسفی که مدت ها است در پشت صحنه به فعالیت حرفه ای خود در سینما و تلویزیون می پرداخت، اخیرا و با بازی در سریال ممنوعه و پس از آن بازی در مجموعه تلویزیونی نوروزی نون.خ مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. بیوگرافی و تصاویر این بازیگر خوش سیما و تازه کار را در … نوشته بیوگرافی شیدا یوسفی اولین بار در پورتال جامع ایران بانو پدیدار شد.

خانم شیدا یوسفی که مدت ها است در پشت صحنه به فعالیت حرفه ای خود در سینما و تلویزیون می پرداخت، اخیرا و با بازی در سریال ممنوعه و پس از آن بازی در مجموعه تلویزیونی نوروزی نون.خ مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. بیوگرافی و تصاویر این بازیگر خوش سیما و تازه کار را در ایران بانو ببینید بیوگرافی سعید آقاخانی را هم بخوانید

بیوگرافی شیدا یوسفی

بیوگرافی شیدا یوسفی:

نام: شیدا

نام خانوادگی: یوسفی

متولد: ۲۰ آذر ۱۳۶۵ در تهران

شغل: بازیگر، دستیار کارگردان و منشی صحنه

وضعیت تاهل: مجرد

بیوگرافی شیدا یوسفی

زندگی نامه شیدا یوسفی:

شیدا یوسفی بازیگر ایرانی متولد ۲۰ آذرماه سال ۱۳۶۵ در تهران، فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است. شیدا یوسفی در خانواده ای با سه فرزند بزرگ شده است و دارای دو خواهر بزرگ از خود است و خودش ته تغاری خانواده است و به شدت خانواده و پدرش را دوست دارد.

فعالیت هنری شیدا یوسفی :

اولین فعالیت شیدا یوسفی در سینما در سال ۱۳۸۵ در ۲۰ سالگی و زمان دانشجویی در فیلم “یک قدم تا خدا” بعنوان دستیار کارگردان علی عطشانی بود. شیدا یوسفی اولین بار در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۲ ساله بود در فیلم پوست موز علی عطشانی تجربه کوتاهی در عرصه بازیگری را بدست آورد او در این کار نیز دستیار کارگردان بود. شیدا یوسفی بعد از فارغ التحصیل از دانشگاه بعنوان برنامه ریز اولین تجربه خود را با فیلم سه نفر روی یک خط در سال ۸۹ بدست آورد سپس با فیلم چگونه میلیادر شدم وارد عرصه منشی گری پشت صحنه شد و سالهاست بصورت جدی در منشی گری فعال است.

بیوگرافی شیدا یوسفی

اولین حضور در تلویزیون:

اولین حضور تلویزیونی شیدا یوسفی در سریال بچه مهندس بوده است. سریال بچه مهندس درامی اجتماعی و پر از خاطره است. قصه «بچه مهندس» متاثر از رخدادهای تاریخی است و بسیاری از اتفاقات تلخ و شیرین این سال ها در آن گنجانده شده است. فصل دوم این مجموعه نیز به روی آنتن رفته است.

شیدا یوسفی سال ۱۳۹۷ به جمع بازیگران سریال نمایش خانگی ممنوعه پیوست و با ایفای نقش نگین در ممنوعه، فاز جدیدی از فعالیت های حرفه ای خود را کلید زد و پس از آن نیز در سریال نوروزی شبکه یک به نام “نون خ” ایفاگر نقش مرجان شد.

بیوگرافی شیدا یوسفی

بیوگرافی شیدا یوسفی

ازدواج شیدا یوسفی:

شیدا یوسفی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. در صورت انتشار هرگونه خبر مبنی بر ازدواج وی این بخش به روز رسانی خواهد شد.

خواهرا و پرسپولیس:

خانم یوسفی کوچکترین فرزند خانواده می باشد و دو خواهر بزرگتر از خود نیز دارد، او به شدت طرفدار تیم پرسپولیس است و پدرش را تنها مرد زندگی می داند.

اینستاگرام شیدا یوسفی:

شیدا یوسفی در اینستاگرام حضور فعال دارد . آیدی این بازیگر در اینستاگرام sheidayousefi_ است و بیش از ۵۵ هزار دنبال کننده دارد. تصاویری از صفحه شخصی این بازیگر جوان را در ادامه ببینید:

بیوگرافی شیدا یوسفی

بیوگرافی شیدا یوسفی

بیوگرافی شیدا یوسفی

جشن تولد شیدا یوسفی در صحفه شخصی اش

شیدا یوسفی با انتشار عکس های از تولدش در اینستاگرام نوشت : وقتی که به یه جایی از زندگیت میرسی یاد میگیری از کناره همه چیز آسون بگذری با هیچ کس قهر نکنی از هیچ کس دلخور نشی با خودت و زندگیت قصه بگی و به خاطر لحظات خوبش تلاش کنی که لحظات سختش رو بگذرونی و شاکر هر آنچه که هستی و داری باشی، از خدا شاکرررم به خاطره همه چیز، خدا جان مخلصیم به خاطره همه چیزایی که فقط خودت میدونی، ممنونم ازت به خاطر همه آدمهای زندگیم …

بیوگرافی شیدا یوسفی

فیلم شناسی شیدا یوسفی:

دستیار کارگردان:

  • یک قدم تا خدا – ۱۳۸۵

برنامه ریز:

  • سه نفر روی یک خط – ۱۳۸۹

دستیار کارگردان:

سه نفر روی یک خط – ۱۳۸۹

منشی صحنه

  • یک قدم تا خدا – ۱۳۸۵
  • بوی گندم – ۱۳۸۹
  • چگونه میلیاردر شدم – ۱۳۸۹
  • پارادایس – ۱۳۸۹
  • آقای الف – ۱۳۹۱
  • رسوایی – ۱۳۹۱
  • گهواره ای برای مادر – ۱۳۹۱
  • هیچ کجا هیچ کس – ۱۳۹۱
  • نقش نگار – ۱۳۹۲
  • یاسین – ۱۳۹۲
  • رگ خواب – ۱۳۹۴

سریال ها:

  • بچه مهندس – ۹۶ – ۹۷
  • ممنوعه – ۹۷
  • نون خ ۱ و ۲

بیوگرافی شیدا یوسفی

بیوگرافی شیدا یوسفی

بیوگرافی شیدا یوسفی

بیوگرافی شیدا یوسفی

بیوگرافی شیدا یوسفی و همسرش

منبع: موج باز/ ساعد نیوز/ حرف تازه


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مشخصات گوگل پیکسل 8 بر شایعات مهر تایید کوبید/ عکس