آغاز رزمایش همدلی برای کمک به نیازمندان در گیلان


آغاز رزمایش همدلی برای کمک به نیازمندان در گیلان

رشت - ایرنا - مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان از آغاز به کار رزمایش همدلی و مساوات برای کمک به نیازمندان در این استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : رزمایش همدلی و مساوات برگرفته از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور، با مدیریت نمایندگان ولی فقیه در استان ها و با محوریت مساجد، پایگاه های بسیج و با همکاری خیران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه رزمایش همدلی و مساوات در راستای فرمایشات اخیر رهبری به منظور کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان در جریان کرونا و همدردی با آنان به اجرا درآمده، افزود: با آغاز این رزمایش از امروز "شنبه"، ویدئو کنفرانسی از سوی حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با نمایندگان ولی فقیه برگزار و مباحث مربوط به این رزمایش مطرح شد.

حجت الاسلام عادلی خاطر نشان کرد: در راستای رزمایش همدلی و مساوات، قرارگاه استانی تشکیل شده که رئیس قرارگاه نماینده ولی فقیه در استان گیلان و دبیر آن نیز بنده مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه است که علاوه بر این قرارگاهی به ریاست ائمه جمعه در تمامی شهرستان ها فعال می شود.

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه رزمایش همدلی کمک های خیرین جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع می شود، اضافه کرد: شناسایی نیازمندان در سطح شهرها و روستاها از طریق مساجد، ائمه جمعه و هیات های امناء انجام می شود.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به کمک های ارزشمند خیرین برای نیازمندان به ویژه در جریان بیماری کرونا اظهار داشت: در رزمایش همدلی برای کمک به نیازمندان نیز به همکاری خیرین نیازمندیم، به زودی شماره حساب حقوقی برای واریز کمک های خیرین معرفی می شود که آنان می توانند از این طریق یاریگر ما در اجرای این رزمایش باشند.

رزمایش همدلی و مساوات به منظور کمک به نیازمندان و افراد متاثر از بیماری کرونا تا عیدسعید فطر ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز