اعضاء هیات داوران نخستین شادواره بین المللی دنیای رنگی معرفی شدند


اعضاء هیات داوران نخستین شادواره بین المللی دنیای رنگی معرفی شدند

هیات داوران نخستین شادواره بین المللی دنیای رنگی طی حکمی از سوی فروغ قجابگلو دبیر جشنواره معرفی شدند .

به گزارش خبرگزاری شبستان ، شقایق فراهانی، نگارعابدی، حمید ترکاشوند، فروغ قجابگلو، مصطفی ماهوری ، مهسا طلوع شریفی ، فرحناز قجابگلو و سپیده نظیری به عنوان اعضاء هیات داوران نخستین شادواره بین المللی دنیای رنگی معرفی شدند .

گفتنی است ، «نخستین شادواره دنیای رنگی» از طرف موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری امیدیه و گروه اتوبوس صلح و شادی با همکاری خانه تئاتر و جمعیت طلوع بی نشان‌ها (سرای مهر) با محوریت «چه برنامه‌ای برای ایمنی خودمان در مواجهه با ویروس کرونا داشته باشیم»، «فرهنگ انسانی (یاری رسان باشیم)»، «حفظ تندرستی و ایمنی خانواده (نوروز در خانه بمانیم)»، «کرونا دروازه بی مرز جهان (جهان مرز ندارد)» و «کرونا به ما آموخت که چشم‌ها را باید شست» در روزهای قرنطینه و در فضای مجازی برگزارمی گردد.

لازم با ذکراست ، به دلیل استقبال از جشنواره امکان ارسال بیش از یک اثر در طی جشنواره فراهم و تا بازگشایی مدارس تمدید گردید.

شرکت کنندگان از ایران و سایر کشور‌ها فرصت دارند آثار ارسالی خود را از طریق شماره واتس‌آپ ۰۹۳۶۶۲۱۳۴۲۵و یا به آدرس پست الکترونیکی Namayesh.khallagh@gmail.com و همچنین تلگرام @shadvaredonyayrangiو اینستاگرام @doyayerangi دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !