خرید آنلاین بذر، سم، کود و ابزار کشاورزی در دوران قرنطینه


خرید آنلاین بذر، سم، کود و ابزار کشاورزی در دوران قرنطینه

خرید آنلاین بذر، سم، کود و ابزار کشاورزی به کشاورزان و باغداران امکان می‌دهد در ایام قرنطینه کلیه ملزومات مورد نیاز خود را بدون مراجعه حضوری به فروشگاه، تهیه کنند.

به گزارش ایسنا، بنا به اعلام ایران کشاورزی، خرید آنلاین بذر، سم ، کود و دیگر ملزومات و ابزار مورد نیاز در کشاورزی یکی از دستاوردهای نوین در بخش کشاورزی ایران به شمار می رود که کشت و کار را برای کشاورزان و باغداران ایرانی تسهیل کرده است.

برنامه‌ریزی بهتر برای کشاورزی با خرید آنلاین نهاده‌ها

مراجعه حضوری به فروشگاههای عرضه کننده نهادههای کشاورزی، برای کشاورزان که مزارع و باغات آنها اغلب در حاشیه شهرها یا در نواحی روستایی و دور از شهرها قرار دارد، کاری دشوار و دردسرساز است. خاصه آن که در برخی موارد نهاده یا ابزار مورد نظر آنها در مراجعه حضوری به برخی واحدهای صنفی موجود نیست و برای تهیه آن باید زمان بیشتری صرف کنند.

خرید آنلاین بذر، سم، کود و ابزار کشاورزی این امکان را برای کشاورزان و باغداران فراهم می‌کند که نهاده مورد نیاز خود را در زمان مشخصی که از پیش تعیین می کنند، دریافت نمایند و برنامه‌ریزی بهتری برای عملیات کاشت، حفاظت و برداشت محصولات خود داشته باشند.

خرید آنلاین بذر، سم، کود و ابزار کشاورزی در دوران قرنطینه

خرید آنلاین نهاده‌ها برای ایمن ماندن از کرونا

خرید آنلاین بذر، سم، کود و ابزار کشاورزی در مقطع خاصی که اکنون در آن قرار داریم اهمیت و ضرورت مضاعفی یافته است . با شیوع ویروس کرونا، تردد در نواحی شهری از نظر ایمنی و سلامت اقدامی مخاطره انگیز است.

در بسیاری از شهرها از جمله تهران و کرج ، واحدهای صنفی فروشنده نهادههای کشاورزی در خیابانها و محدودههای پرتراکم جمعیتی واقع شدهاند. خرید حضوری نهادههای کشاورزی مستلزم تردد و حضور در این محدودهها است و می‌تواند خطر انتقال بیماری کرونا را به دنبال داشته باشد. این درحالیست که با خرید آنلاین بذر، سم، کود و ابزار کشاورزی، کشاورزان و باغداران تمام نهاده‌ها و ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود را با کمترین نگرانی درباره انتقال کرونا تامین می‌کنند.

خرید آنلاین بذر و سم؛ گره گشای کاشت خانگی سبزیجات و صیفی‌جات

خرید آنلاین بذر، سم و دیگر ملزومات کشاورزی علاوه بر کشاورزان و باغداران، برای شهروندانی که می خواهند در باغچه منزل یا گلدان‌های موجود در آپارتمانهای خود به کاشت برخی محصولات مثل سبزیجات و صیفیجات اقدام کنند نیز یک امکان مفید و سودمند است. برخی شهروندان که پیش از این تمایلی به کشت سبزیجات و صیفیجات در منزل نداشتند اکنون با شیوع کرونا و ضرورت در خانه ماندن برای پیشگیری از این بیماری، به این فکر افتادهاند که برای تامین بخشی از نیازهای خانواده خود می توانند از کشت خانگی استفاده کنند. برای این گروه افراد، خرید آنلاین بذر و دیگر نهادهها و ملزومات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی معتبر بهترین گزینه است.

خرید آنلاین بذر، سم، کود و ابزار کشاورزی در دوران قرنطینه

«ایران کشاورزی» ؛ بهترین راهکار برای خرید آنلاین نهاده‌ها

شما چه کشاورز و باغدار حرفهای باشید و چه قصد رونق بخشیدن به باغچه منزل خود از طریق کاشت سبزیجات و صیفیجات و چمن و ... را داشته باشید کافیست سری به فروشگاه اینترنتی «ایران کشاورزی» بزنید.

در فروشگاه «ایران کشاورزی» شما با محصولات مختلفی همچون بذرهای صیفیجات، بذرهای سبزیجات، بذرهای فانتزی (مثل: بذر گل و کاکتوس، بذر گیاهان دارویی، بذرهای کمیاب، بذر درخت و ...)، بذر انواع چمن، انواع کود شیمیایی( کود ان پی کا، کود مایع، کود کلات و ...)، کود ارگانیک (محرک‌ها و تنظیم کنندههای رشد، آمینو اسیدها، هیومیک و فلویک‌ها و ...)، کودهای آپارتمانی و هیدروپونیک، کودهای بیولوژیکی، حشره‌گیرهای بیولوژیکی، انواع فرومون‌ها و همچنین انواع ابزار و تجهیزات کشاورزی همچون انواع سمپاشها، ابزار و تجهیزات گوناگون باغبانی و قطعات و لوازم یدکی این تجهیزات روبرو می‌شوید که می توانید آنها را به آسانی و به صورت آنلاین خریداری کنید.

مدیران وبسایت «ایران کشاورزی» از فعالان و واردکنندگان باسابقه بخش کشاورزی ایران به شمار می‌روند و از این رو در این سایت تمام تلاش خود را بر ارئه بهترین و باکیفیتترین نهاده‌های کشاورزی با حذف واسطهها و عرضه نهاده ها با کمترین قیمت متمرکز کرده‌اند.

بخش تحقیق و توسعه (R D) وبسایت «ایران کشاورزی» با مطالعات تخصصی و ارتباط با بزرگترین واحدهای تحقیقاتی بین المللی و بزرگترین شرکت های تولید کننده نهاده در دنیا، نیازهای واقعی کشاورزی ایران را شناسایی کرده و در جهت رفع این نیازها گام برداشته اند.

کشاورزان و باغداران و سایر متقاضیان نهادهها و تجهیزات کشاورزی برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند علاوه بر مراجعه به وبسایت «ایران کشاورزی» (www.irankeshavarzi.com )به فروشگاه فیزیکی این مجموعه به آدرس کرج، جاده محمد شهر، نبش پمپ بنزین زهره، فروشگاه کشاورزی ایران زمین مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۲۶۳۶۷۰۱۲۶۲ و شماره همراه ۰۹۱۲۰۲۸۴۴۲۷تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید