واکنش آبی پوشان به کاهش حقوق بازیکنان و سرمربی


واکنش آبی پوشان به کاهش حقوق بازیکنان و سرمربی

باشگاه الهلال با انتشار بیانیه‌ای از بازیکنان خود که به کاهش حقوق رضایت داده‌اند، تقدیر کرد. نوشته واکنش آبی پوشان به کاهش حقوق بازیکنان و سرمربی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش آبی پوشان به کاهش حقوق بازیکنان و سرمربی

تقدیر باشگاه الهلال از کاهش حقوق بازیکنان و سرمربی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۸
واکنش آبی پوشان به کاهش حقوق بازیکنان و سرمربی

باشگاه الهلال با انتشار بیانیه‌ای از بازیکنان خود که به کاهش حقوق رضایت داده‌اند، تقدیر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بیانیه رسمی الهلال آمده که بازیکنان این تیم تصمیم گرفتند با کاهش حقوق خود موافقت کنند. مدیران آبی پوشان الهلال در این بیانیه از این ابتکار عمل بازیکنان قدردانی کرده اند.

همچنین رادوان لوچسکیو سرمربی رومانیایی الهلال تایید کرده که با درخواست باشگاه بلافاصله به کاهش حقوق خود به نصف موافقت کرده است. این مربی در گفتگو با روزنامه های عربستانی می‌گوید:

شیوع بیماری کرونا اثرات دردناک اقتصادی را در تمام باشگاه ها به همراه خواهد داشت و چاره ای جز کاهش حقوق ها نیست چرا که در حال حاضر منبعی به عنوان درآمد وجود ندارد.

او ادامه داد:

این موضوع ایده من نبود و باشگاه الهلال از من خواست در دوره فروردین تا خرداد حقوق خود را به نصف کاهش دهم چرا که شرایط باشگاه را می‌دانم.

باشگاه الهلال در حال حاضر با ۵۱ امتیاز صدرنشین لیگ عربستان است و شش امتیاز با نزدیک ترین تعقیب کننده اش النصر فاصله دارد.

گفتنی است کاهش دستمزدها نه برای کل فصل که مربوط به زمانی است که مسابقات فوتبال در آن برگزار نمی‌شود و باتوجه به نحوه پرداخت دستمزد در سایر کشور ها جز ایران (ماهیانه) طبیعی است که بازیکنان مشکل چندانی با کاهش دستمزد نداشته باشند چرا که در صورت آغاز مجدد بازی ها و به طول انجامیدن فصل، آن ها دستمزد سالیانه خود را به طور کامل دریافت خواهند کرد.

واکنش آبی پوشان به کاهش حقوق بازیکنان و سرمربی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سفارت ایران در کابل به حمله تروریستی هرات