نتفلیکس سفارش ساخت سریال All Of Us Are Dead را می‌دهد


نتفلیکس سفارش ساخت سریال All Of Us Are Dead را می‌دهد

نتفلیکس از ساخت سریال All Of Us Are Dead ، خبر داد. این سریال بر اساس وب‌تون کره‌ای Now At Our School ساخته خواهد شد. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید. این سریال درباره دانش‌آموزانی در مدرسه است که وقتی خبر انتشار ویروس زامبی را می‌شنوند خود را در مدرسه زندانی شده می‌یابند. طبق گزارشات ل جی کیو (Le JQ) تهیه کننده سریال All Of Us Are Dead خواهد...

نتفلیکس از ساخت سریال All Of Us Are Dead ، خبر داد. این سریال بر اساس وب‌تون کره‌ای Now At Our School ساخته خواهد شد. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید.

این سریال درباره دانش‌آموزانی در مدرسه است که وقتی خبر انتشار ویروس زامبی را می‌شنوند خود را در مدرسه زندانی شده می‌یابند. طبق گزارشات ل جی کیو (Le JQ) تهیه کننده سریال All Of Us Are Dead خواهد بود، Damo: The Legendary Police Woman و Intimate Strangers از کارهای سابق او هستند، گان سانگ ایل (Gun Sung-il) به همراه لی جی کیو (Lee JQ) نویسنده این سریال و کیم نام سو (Kim Nam-su) کارگردان آن خواهد بود. استودیوهای JTBC و Film Monster در تولید آن همکاری خواهند کرد. این سریال در سرویس استریم پخش جهانی خواهد شد تاریخ انتشار آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

مشخصا نتفلیکس آن قدری رشد داشته است که شروع به ساختن سریالی مانند سریال All Of Us Are Dead کند، سریالی که در ژانر ترسناک و ژانر پرطرفدار زامبی نیز هست. دیدن این گونه سریال‌ها بخصوص از زاویه Now At Our School و در شرایط کنونی با پاندمی شدن ویروس کرونا می‌تواند بسیار ترسناک باشد. حس قرنطینه شدن در خانه به همراه تماشای انتشار یک ویروس کشنده در این شرایط از هر لحاظ ترسناک خواهد بود. این سریال همچنین می‌تواند روی تاثیرات مخوف انزوا قرنطینه و قطع شدن ارتباط انسان‌ها با دنیای خارج از همه مهم‌تر قطع ارتباط با کسانی که دوستشان داریم، متمرکز شود.

مشخص است که نتفلیکس می‌خواهد به دنیای محبوب وب‌تون‌ها (نوعی کتاب داستان مصور کره‌ای) نیز ورود کند، احتمالا قصد حفظ تاثیرات فرهنگی در این سریال وجود دارد. سریال‌هایی مانند The Walking Dead و Resident Evil ژانر زامبی را تا جایی که امکان داشت کامل کرده‌اند، هر سریالی که بخواهد در این خط داستانی پیش برود باید چیز جدیدی برای ارائه کردن داشته باشد، یک درام ترسناک زامبی کره‌ای می‌تواند شروع کاری جدید و متفاوت باشد.

حدودا در سال 2000 بود که فیلم‌های ترسناک ژاپنی به هالیوود راه پیدا کرد و پس از آن برای سال‌ها جایگاه خاص خودش را در هالیوود داشت. اگر داستان‌نویسان کره‌ای درست عمل کنند، می‌توانند طوفانی به پا کنند که گرد و غبار ناشی از فیلم‌های ترسناک سنتی و کلیشه‌ای را بربایند. این اتفاقی است که سینمای آمریکا برای آن بسیار آماده است. حباب فیلم‌های ترسناک کره‌ای در چند سال اخیر در حال بزرگ شدن است، فقط منتظر یک اتفاق بزرگ است. فیلم‌هایی مانند Train to Busan قطعا توانستند توجه مخاطبان را جلب کنند. م نتفلیکس قطعا یک اتفاق بسیار جذاب برای هواداران فیلم‌های ترسناک خواهد بود.

نتفلیکس سفارش ساخت سریال All Of Us Are Dead را می‌دهدنتفلیکس سفارش ساخت سریال All Of Us Are Dead را می‌دهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه