اجرای رزمایش مواسات نیازمند تلاش همگانی است


اجرای رزمایش مواسات نیازمند تلاش همگانی است

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تشکیل قرارگاه «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» با فرماندهی نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: این قرارگاه شش کمیته شامل کمیته امور فرهنگی، رسانه‌ای و تبلیغات، رصد و پایش، کمیته توزیع، کمیته نظارت و بازرسی است.

سردار محمد عبدالله پور امروز در نشست ستاد اربعین که در استانداری گیلان برگزار شد، با اشاره به اینکه اقدامات حوزه بهداشت و درمان استان گیلان علی رغم بسیاری از عقب ماندگی های زیرساختی در زمان کرونا موفقیت آمیز بود اظهار کرد: این موفقیت ماحصل تلاش و پشتکار مدیران و در خانه ماندن مردم و رعایت نکات بهداشتی است.

وی با باین اینکه گیلان استانی با مشکلات زیرساختی بسیار در حوزه های مختلف است تصریح کرد: گیلانیان همان کاری که در زمان برگزاری کنگره و اربعین کردند را برای مقابله با کرونا خلق کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به لزوم تقویت امکانات و زیرساخت‌های بهداشت و درمان آستارا بدلیل قرار گرفتن در مسیر تردد زائران خارجی تاکید و تصریح کرد: انتظار داریم مشکل نمازخانه پایانه مرزی آستارا برطرف شود.

عبدالله پور با بیان اینکه ملت ایران در مقابله با ویروس منحوس کرونا خوش درخشیدند و تهدیدات را تبدیل به فرصت کردند افزود: ملت ایران در مقابله با کرونا حتی از کشورهای صنعتی نیز پیشی گرفتند.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از پسا کرونا و مسائل اقتصادی پس از آن یادآور شد: رزمایش مواسات فرمانی از سوی مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان است و اقدامی مثبت در راستای حمایت و کمک به افراد نیازمندی است که در روزهای درگیری با کرونا آسیب دیدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در رزمایش مواسات ۳۳ سازمان می تواند یاریگر باشند، ادامه داد: اجرای این رزمایش نیازمند تلاش همگانی است.

عبدالله پور با اشاره به تشکیل قرارگاه «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» با فرماندهی نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: این قرارگاه شش کمیته شامل کمیته امور فرهنگی، رسانه‌ای و تبلیغات، رصد و پایش، کمیته توزیع، کمیته نظارت و بازرسی است.

وی در پایان از مواکب اربعین استان خواست برای همکاری در این کمیته‌ها حضور داشته باشند البته نذورات و مبالغی که در سطح شهرستان‌ها جمع‌آوری می‌شود به دست نیازمندان همان شهرها می‌رسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل