عیدی « بنیاد مهدویت گچساران» به بیماران


عیدی « بنیاد مهدویت گچساران» به بیماران

«مسئول خیریه بنیاد مهدویت گچساران» گفت: هزینه جشن تولد حضرت صاحب الزمان(عج) در روز نیمه شعبان، صرف خرید داروهای بیماران خواهد شد.

«مریم قره قانی» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در گچساران، افزود: «خیریه بنیاد مهدویت گچساران» از سه سال پیش بدون کمک مالی از ارگان یا نهاد خاصی و تنها با تکیه بر کمک های خودجوش مردمی و خیرین، آغاز به کار کرد و اعضای بنیاد مهدویت از جوانان کانون های مساجد و بچه هیئتی هایی هستند، که برای گسترش فرهنگ مهدویت و کوشش در جهت مقدمات ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) گرد هم جمع شده اند.

عیدی « بنیاد مهدویت گچساران» به بیماران

وی خدمات این بنیاد در سال گذشته را تهیه بسته های نوشت افزار به مبلغ سه میلیون تومان، توزیع بسته های خوراکی شامل ( مرغ، ماکارونی، برنج، روغن و آجیل) در مناسبت هایی مثل شب عید نوروز، شب یلدا، تهیه کمک جهیزیه برای چند عروس و داماد، پخت غذا به مبلغ پنج میلیون تومان و توزیع بین محله ها، مناطق محروم و دربرخی روستاها برشمرد.

عیدی « بنیاد مهدویت گچساران» به بیماران

قره قانی خاطرنشان کرد: در سال جدید هم در صدد کمک به دو دختر نیازمند جهت تهیه و لوازم اولیه زندگی هستیم؛ و امیدواریم با لطف حق و یاری امام زمان(عج) بتوانیم قدم های بزرگتری در جهت کمک به مردم محروم شهرمان برداریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 100 خانوار تحت حمایت خیریه بنیاد مهدویت قرار دارند، که اکثرا بد سرپرست یا بی سرپرست هستند و همچنین چند کودک که بنا به دلایلی پیش عمه، مادربزرگ یا بستگان نزدیک خود زندگی می کنند و تلاش می کنیم بسته های خوراکی، پوشاک و دارویی این عزیزان را درحد توان تهیه کنیم.

عیدی « بنیاد مهدویت گچساران» به بیماران

مسئول خیریه بنیاد مهدویت افزود: برای روز نیمه شعبان هم با توجه به شیوع بیماری کرونا، هزینه جمع آوری شده برای جشن حضرت صاحب الزمان(عج)، صرف خرید داروی بیماران خواهد شد.


وی در پایان گفت: از خیرین عزیز و بزرگوار تقاضامندم برای انجام فعالیت های خداپسندانه به جمع ما بپیوندند تا در کنار هم بتوانیم خدمات گسترده تری در سطح شهرستان برای نیازمندان با آبروی شهر و دیارمان انجام دهیم.

پایان پیام/685

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام