تشکیل بانک اطلاعاتی «مکرمین و جهادگران بسیج» در یزد


تشکیل بانک اطلاعاتی «مکرمین و جهادگران بسیج» در یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از تشکیل بانک اطلاعاتی «مکرمین و جهادگران بسیج» در یزد خبر داد و گفت: این بانک اطلاعاتی و شبکه جهادگران در راستای رفع مشکلات مردم به صورت کامل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تشکیل بانک اطلاعاتی «مکرمین و جهادگران بسیج» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، 26 فروردین ماه در نشست قرارگاه رزمایش مواسات یزد اظهار کرد: در فرمایش حضرت آقا که فرمودند در یزد یک مادر شهیدی منزل خود را به کارگاه تولید ماسک تبدیل کرده، نسبت به حضور در منزل این مادران شهدا اقدام شد و در یک روز با 13 مادر، همسر، خواهر و دختر شهید که منزلشان را برای این کار اختصاص داده بودند، دیدار صورت گرفت.

وی ادامه داد: قرارگاه مواساتی با تأکید مقام معظم رهبری شکل گرفت و اقدام بسیار خوبی بود که امیدواریم بتوانیم این رزمایش را با موفقیت دنبال کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از تشکیل بانک اطلاعاتی در شبکه بسیج تحت عنوان «مکرمین و جهادگران» خبر داد و افزود: این شبکه تمام نقاط استان حتی دورافتاده ترین نقاط را مورد پوشش قرار می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات مردم در این دوران با یکدیگر متفاوت است گفت: مشکلات تغذیه، درمان، اشتغال و مسائل بسیار دیگری وجود دارد که برای هر خانواده ممکن است یک یا چند مورد آنها وجود داشته باشد؛ به همین دلیل سعی کردیم در بانک اطلاعاتی تمام این موارد را مدنظر قرار دهیم. این بانک اطلاعاتی و شبکه جهادگران در راستای رفع مشکلات مردم به صورت کامل مورد استفاده قرار می گیرد.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست نقش ائمه جماعات، هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت در این شرایط بحرانی را یادآور شد و گفت: اغلب مجموعه‌ها نسبت به مسائل معیشتی در این شرایط توجه داشتند اما وجود بسته‌های فرهنگی نیز ضرورت دارد و باید به این مهم نیز توجه کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در ایامی که بورس بعضی از سهام‌های خودش را به مردم عرضه می‌کند، اگر از ظرفیت افرادی که در این حوزه تخصص دارند استفاده شود می‌توان بخشی از کمک‌های اهدایی به مردم را در قالب سهام انجام داد تا منبع درآمدی برای آنها باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی