جشنواره فرهنگی – هنری باران وحی مددجویان کمیته امداد برگزار می شود


جشنواره فرهنگی – هنری  باران وحی  مددجویان کمیته امداد برگزار می شود

مدیر کل کمیته امداد استان گفت:جشنواره فرهنگی – هنری باران وحی با رویکرد مضامین قرآنی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: عیسی بابایی اظهار کرد: جشنواره "باران وحی" باهدف ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین ایجاد جو نشاط و امید با رویکرد انس با قرآن در شرایط کنونی گسترش بیماری کرونا به‌صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می شود.

بابایی افزود: این جشنواره با موضوعات معارف قرآنی، بخش آوایی، حفظ، هنر، دکلمه نویسی، دکلمه خوانی، مداحی، قصه‌گویی، نقاشی و صنایع‌دستی با محوریت و محتوای قرآنی،سخنرانی از کتاب "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن" برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان عنوان کرد: جشنواره فرهنگی – هنری "باران وحی" در دو مرحله مقدماتی و نهایی به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی آن از ۱۵ اردیبهشت‌ماه تا پایان تیرماه در سطح استان اجرا و مرحله نهایی آن نیز در مردادماه به‌صورت کشوری برگزار خواهد شد.

بابایی خاطر نشان کرد: مددجویان گلستانی برای شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق ارتباط تلفنی با واحد فرهنگی کمیته های امداد در سطح استان یا مراجعه به کانال @baranevahi در پیام‌رسان‌ داخلی (بله) در جریان نحوه برگزاری آن قرار گیرند.

وی با اشاره به جوایز نفیس نفرات برتر این جشنواره یادآور شد: افراد در این جشنواره در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا باهم به رقابت می پردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان