رژه نیروهای ارتشی یاور سلامت در مشهد برگزار شد


مشهد- ایرنا-  رژه  مدافعان وطن، یاوران سلامت  همزمان با روز 29 فروردین و...
مشهد- ایرنا- رژه مدافعان وطن، یاوران سلامت همزمان با روز 29 فروردین و روز ارتش با حضور مسوولان شورای تامین استان خراسان رضوی روز جمعه در محل قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی محوری ارتش در مشهد برگزار شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در این مراسم با گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان قرنی، صیاد شیرازی و سلیمانی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ما در عرصه دفاع از کشور هر روز آماده‌تر از قبل هستیم.

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان با بیان این که ارتش در حوادث مختلف از جمله سیل و زلزله در کنار و کمک کار مردم بوده است افزود: در سیل گلستان، لرستان و خوزستان یا زلزله سرپل ذهاب از جمله مواردی است که حضور ارتش در صحنه کمک رسانی چشمگیر بود و حتی قبل از اعلام ستاد بحران وارد عمل شد.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی هم که عرصه مقابله با ویروس کروناست علاوه بر رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی در یگان‌های نظامی در کنار کادر بهداشت و درمان در مبارزه با این ویروس منحوس قرار گرفته‌ایم.

او ادامه داد: حتی یک نفر از نیروهای این قرارگاه بر اثر شیوع این ویروس فوت نکرده است و امروز هم تجهیزات و خودروهای جنگ نوین این قرارگاه با حضور در معابر و خیابان‌های مشخص شده و همچنین حرم امام رضا(ع) این اماکن را ضدعفونی میکنند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته