نسل دوم iPhone SE، یک گوشی با مشخصات آیفون‌های جدید


نسل دوم iPhone SE، یک گوشی با مشخصات آیفون‌های جدید

جدیدترین مشخصات منتشر شده درباره نسل دوم iPhone SE، میان‌رده اپل نشان می‌دهد این گوشی دارای مشخصات iPhone 11، اما با ظاهری شبیه iPhone 8 است.

نسل دوم iPhone SE، یک گوشی با مشخصات آیفون‌های جدیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت‌ها بود که درباره نسل دوم گوشی‌های میان‌رده اپل شنیده می‌شد و بالاخره پس از ماه‌ها شایعه، سرانجام اپل، iPhone SE جدید را به صورت رسمی معرفی کرد. این گوشی جدید با ظاهری شبیه iPhone 8 طراحی شده است، چون دارای یک نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD، حسگر اثر انگشت یا Touch ID و پنل پشتی شیشه‌ای و حاشیه‌های بلند بالا و پایین صفحه نمایش است. چیزی که این نسل میان‌رده اپل را از نسل قبلی iPhone SE جدا می‌کند، مشخصات داخلی آن است.

بیشتر بخوانید: نسل دوم آیفون SE اپل با قیمتی مقرون به صرفه رونمایی شد

نسل دوم iPhone SE دارای تراشه A13 Bionic است. این تراشه نسبت به تراشه پردازنده A11 که روی iPhone 8 تعبیه شده بود، قدرتمندتر است و همچنین همان پردازنده‌ای است که روی گوشی‌های iPhone 11 قرار داده شده است. نسل دوم iPhone SE با قیمت اولیه ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود که آن را بسیار ارزان‌تر از iPhone 11 کرده است. اکنون اپل با معرفی iPhone SE جدید، آیفون‌هایی را با تراشه A13 Bionic عرضه کرده است که این گوشی‌ها دارای چهار نوع قیمت مختلف هستند که این قیمت‌ها از ۳۹۹ دلار تا ۱۰۹۹ دلار خواهند بود. در این محدوده قیمت، کاربران آیفون‌های اپل می‌توانند تنوع مختلفی از اندازه‌های مختلف نمایشگر، وضوح صفحه نمایش، دوربین‌های مختلف و مواردی دیگر را انتخاب کنند.

نسل دوم iPhone SE، یک گوشی با مشخصات آیفون‌های جدید

قیمت ۳۹۹ دلار می‌تواند iPhone SE نسل دوم را به یک گزینه بسیار جذاب برای طرفداران گوشی‌های اپل تبدیل کند. تقریبا نیمی از قیمت آیفون ۱۱ که از ۶۹۹ دلار آغاز می‌شود، به خاطر همین تراشه پردازنده تجهیز شده در آن است، ولی حالا، یک گوشی عرضه شده است که می‌تواند همان وظایفی را انجام دهد که iPhone 11 قادر به انجام دادن آن‌ها بوده است. اگر به تمام قابلیت‌هایی که iPhone 11 دارد، احتیاج ندارید، می‌توان گفت نسل دوم iPhone SE بهترین گزینه برای خرید گوشی اپل است.

اگر می‌خواهید تصمیم بگیرید که کدام یک از گوشی‌های جدید آیفون یعنی نسل دوم iPhone SE یا سری iPhone 11 به نیاز‌های شما پاسخگو خواهد بود، در ادامه می‌توانید مجموعه‌ای از مشخصات این گوشی‌ها را به صورت اجمالی نگاه کنید.

نسل دوم iPhone SE، یک گوشی با مشخصات آیفون‌های جدید

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند