مزایای طرح بازآفرینی شهری برای مردم تبیین شود


مزایای طرح بازآفرینی شهری برای مردم تبیین شود

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: مهمترین مساله، احصا و تبیین مزایای طرح بازآفرینی شهری برای مردم است تا متقاعد شوند و همراهی کنند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان در نخستین نشست ستاد بازآفرینی شهری استان در سال جاری اظهار داشت: باید از ظرفیت نهادهای توسعه محور که راه‌اندازی شده و تجربه کاری دارند، استفاده شود.

وی تاکید کرد: در عین حال از پراکنده کاری پرهیز و بر محله‌ها تمرکز شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در کنار اقدامات بازآفرینی شهری در محله‌های خیرآباد و ۱۷ شهریور بیرجند، بازسازی منازل نیز اتفاق خواهد افتاد و یکی از اهداف ما این است که در محله‌های کمتر برخوردار که در بخش زیرساخت نیز مشکل دارند، ارزش افزوده املاک را بالا ببریم.

بنابر این گزارش در این نشست موضوعاتی از جمله «سند توسعه محله‌های خیرآباد و ۱۷ شهریور بیرجند»، تفاهم‌نامه اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) درخصوص «احداث یک هزار واحد مسکونی اقشار کم درآمد» مورد بررسی نهایی قرار گرفت.

همچنین گزارش عملکرد و اقدامات سال ۱۳۹۸ در پروژه‌های بازآفرینی شهری قرائت شد.

تحلیل و بررسی موارد مطروحه در این جلسه به جهت اهمیت موضوع و نقشی که در کیفیت زندگی اهالی هر منطقه و بهسازی بافت‌های فرسوده دارند، حدود سه ساعت به طول انجامید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا