یاپ استام: برای ده لیخت بسیار مهم است که سال‌های طولانی در یوونتوس بماند؛ کیه لینی و بونوچی به او هنر دفاع کردن را می‌آموزند


یاپ استام: برای ده لیخت بسیار مهم است که سال‌های طولانی در یوونتوس بماند؛ کیه لینی و بونوچی به او هنر دفاع کردن را می‌آموزند

ستاره سابق فوتبال هلند از انتخاب ده لیخت برای حضور در یوونتوس حمایت کرد و به نظر او ارزش این پول زیاد را...

طرفداری - ماتیاس ده لیخت جوان در تابستان با 85 میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست. او در ابتدای فصل دچار مشکلاتی بود اما کم کم درخشش خود را آغاز کرد و حالا باز هم شایعات زیادی در مورد علاقه رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد به او به گوش می رسد. یاپ استام، مدافع سابق میلان و منچستریونایتد در گفتگو با توتو یووه در مورد هم وطنش گفت:

از نظر من چند ماه ابتدای کار ماتیاس در سری آ مثبت بوده است. کمی از او انتقاد شد اما او باید درک می کرد چگونه در یک سبک فوتبال سخت وفق پیدا کند. ماتیاس هنوز جوان است و در یک باشگاه بزرگ کار می کند که فشارها آنجا بسیار بیشتر از آژاکس و لیگ هلند است. سطح رقبای او در سری آ نسبت به هلند با اختلاف بالاتر است.

یوونتوس پول زیادی برای خرید او خرج کرد. بعضی ها می گویند یووه بیش از حد پول داد اما از نظر من ماتیاس تا اینجا خوب کار کرده است. تجربه حضور در یووه باعث شده او بیشتر از قبل به خودش باور پیدا کند. فقط باید زبان ایتالیایی را یاد بگیرد تا بهتر با هم تیمی هایش ارتباط برقرار کند.

گفته می شود یکی از دلایل اصلی که ده لیخت، یوونتوس را انتخاب کرد، بازی در کنار جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی برای یادگیری از آنهاست:

کیه لینی و بونوچی مدافعانی درجه یک هستند. آنها به حضور در بازی های بزرگ عادت دارند و واقعا بازیکنان برنده ای هستند. آنها بهترین مدافعان مرکزی در ایتالیا هستند و می توانند به ماتیاس چیزهای زیادی در مورد هنر دفاع کردن بیاموزند. در یووه نسبت به آژاکس، همکاری با تیم و مشارکت در تاکتیک ها مهم تر از درخشش انفرادی است.

فکر می کنم برای ماتیاس بسیار مهم است که برای سال های طولانی در یوونتوس بماند زیرا این تنها راه او برای پیشرفت است. در یووه او بین بهترین ها تمرین می کند و به طور زنده در مورد هضم فشار بازی های بزرگ لیگ قهرمانان و سری آ یاد می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !