بسته خبری پرسپولیس/از جدایی بشار تا دلخوشی به نظرسنجی‌‌ها


دنبال 20 میلیاردشان نیستند!
پرسپولیس هر چه می‌کشد از همین کارگزارهای اسپانسری است. ظاهراً 5 سال قبل در دوره مدیریت طاهری قراردادی با شرکت امین سیمای کیش به عنوان مجری اسپانسری بسته شده بوده و طرف متعهد شده سال اول حداقل 33 میلیارد برای پرسپولیس درآمد داشته باشد و سال دوم کف درآمد را به 43 میلیارد برساند اما شرکت مزبور به تعهداتش عمل نکرده و با پرسپولیس وارد دعوی شده است. بعد از دخالت وزیر، با رأی کمیته‌ای شرکت امین سیما محکوم به پرداخت 20 میلیارد به پرسپولیس شده که از این مسأله دو سال می‌گذرد و پرسپولیس هنوز اقدام حقوقی در این باره نکرده است!


بشار رسماً از جدایی گفت
بعد از لایوهای اینستاگرامی و قوت گرفتن احتمال جدایی بشار رسن از پرسپولیس این بازیکن در مصاحبه‌ای اعلام کرد آخر فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد. بشار در مصاحبه با یک نشریه قطری گفته دنبال یک تجربه تازه است و از کشورهای حاشیه خلیج فارس و اسپانیول پیشنهاد دارد اما تصمیم‌گیری نهایی را به بعد از ماجرای کرونا موکول کرده . بشار البته تأکید کرده مدیران پرسپولیس می‌خواهند قرارداد او که در ژوئن تمام می‌شود را تمدید کنند اما به نظر می‌رسد پرسپولیس نه پول تمدید دارد نه خود بشار مایل است با توجه به مطالباتش و البته پیشنهادهایی که دارد در این تیم بماند.


دلخوش به نظرسنجی‌های‌ ای‌ اف‌ سی
ای اف سی هم با نظرسنجی‌های اینترنتی خود سرگرمی خوبی برای هواداران پرسپولیس ایجاد کرده که البته در ایام بی‌خبری و تعطیلی فوتبال مورد توجه رسانه‌ها هم قرار می‌گیرد! بعد از حضور سیدجلال در نظرسنجی بهترین ایرانی لیگ قهرمانان، انتخاب بیرانوند به عنوان یکی از 5 اسطوره آسیایی جام‌های جهانی، حالا گل مهدی ترابی به السد هم بهترین گل از راه دور لیگ قهرمانان شده و البته عنوان پرطرفدارترین لوگوی آسیا هم با اختلافی وحشتناک به پرسپولیس رسیده. همه این نظرسنجی‌ها از هواداران انجام شده و به خاطر بازتابی که در رسانه‌های ایرانی داشته باعث شده هواداران پرسپولیس در این عرصه خودی نشان دهند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی چشم‌های ناسا به روی زمین بسته شوند!