اندر حکایت این روزهای آرات حسینی / ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی، این ره که تو می روی به ترکستان است!


روزهایی که آرات هنوز در ایران بود پدرش هر روز از این می گفت که اینجا برای استعداد پسرش کاری نمی کنند یک روز او را ژیمناستیک کار می کرد و یک روز فوتبالیست، از اینکه اصلا اجبار کودکی در این سن و سال به انجام یک سری حرکات سخت واقعا مطابق میل و اراده او بوده یا نه که بگذریم بالاخره خانواده حسینی با رویایی پیشرفت آرات مهاجرت کرد، همه ما هم امیدوار...

نواندیش- رضا امیری: چند سال پیش زمانی که هنوز آرات حسینی به عنوان یکی از هزاران کودک با استعداد ایرانی تا این حد معروف نشده بود و هنوز به همراه خانواده اش در ایران بود با دیدن فعالیت های صفحه اینستاگرام که روی به تبلیغ عسل و مربا و پنیر آورده بود خطاب به پدرش که کنترل صفحه او را در اختیار دارد نوشتم که جناب حسینی این روندی که در پیش گرفتی درست نیست چرا که فشاری را روی این بچه وارد می کنی که هیچ تناسبی با سن و شرایط او ندارد، حالا بعد از گذشت چند سال و حواشی عجیب این چند روز در مورد ماجرا تتلو و علی کریمی باید صراحتا بگویم پدر آرات متاسفانه بد رویه ای را در پیش گرفته ای، این ره که می روی نتیجه ای جز نابودی استعداد پسرت نخواهد داشت.

اندر حکایت این روزهای "آرات حسینی"/ ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی، این ره که تو می روی به ترکستان است!

روزهایی که آرات هنوز در ایران بود پدرش هر روز از این می گفت که اینجا برای استعداد پسرش کاری نمی کنند یک روز او را ژیمناستیک کار می کرد و یک روز فوتبالیست، از اینکه اصلا اجبار کودکی در این سن و سال به انجام یک سری حرکات سخت واقعا مطابق میل و اراده او بوده یا نه که بگذریم بالاخره خانواده حسینی با رویایی پیشرفت آرات مهاجرت کرد، همه ما هم امیدوار بودیم که استعداد یاب های اروپایی را مجذوب خودش کند، اما حالا به لطف پدر آرات هر روز شاهد ویدیوهای نمایشی و لایو با افراد معلوم الحالی مثل تتلو، ساشا سبحانی و امثال این افراد هستیم، جناب آقای حسینی واقعا طی این مدت جز تلاش برای جذب فالوور چه کاری در راستای شکوفایی بیشتر استعداد پسرتان کردید؟!

واقعا سوال اینجاست آرات با کمتر از 10 سال سن چه نسبت و سنخیتی با فردی مثل تتلو دارد، واقعا تتلو الگوی مناسبی برای او است، الان زمان بازی و آموزش و تربیت این بچه است یا اینکه 20 ساعت از 24 ساعت را در اینستاگرام مشغول نمایش های اجباری برای جذب طرفداران تتلو و احتمالا تبلیغات باشد؟! فردی مثل تتلو که به خاطر بر سر زبان ماندن حتی به خانواده اش هم زشت ترین فحاشی ها را در فضای مجازی می کند تکلیف اش روشن است، اما شما که ادعا می کنی 10 باشگاه بزرگ دنیا به دنبال پسرتان هستند به جای تمرکز به این مساله وارد مسخره بازی های فضای مجازی شده ای؟

برای موفقیت و شکل گرفتن شخصیت انسان به چیزی بیش از استعداد نیاز است، کم نبودن از فوتبالیست و هنرمند که استعدادهای بی نظیری داشتند، اما به دلیل رفتار و روشی نادرست این استعدادها خیلی زود منحرف شدند و در آخر تبدیل به شخصیت هایی مثل تتلو شدند که حتی اگر هنرشان هم قابل اعتنا باشد چیزی برای عرضه ندارند.

متاسفانه باید گفت که پدر آرات بیشتر درگیر جنبه های تبلیغاتی و سو استفاده از این بچه شده، به همین حاطر باید به او گفت شاید آرات الان به دلیل سن پایینی که دارد هر چی شما بگویید تکرار کند و انجام دهد اما این همیشگی نخواهد بود اگر الان به جای اینستاگردی و جذب فالوور فرزندت را درگیر مسائلی کنی که مناسب سن اش نیست احتمالا 10 سال دیگر به جای رئال و بارسا حداکثر چیزی که از آرات ببینیم یک آهنگ مشترک با تتلو باشد؟ شما که مدعی ارتباط با مسی و رونالدو هستی کاش از آن ها سبک و سیاق زندگی حرفه ای را بیاموزی و به جای همصدا شدن با تتلو در این مسیر گام برداری!

خلاصه کلام از آنجا که امروز روز سعدی هم هست به یاد شیخ اجل باید بگوییم که ای پدر آرات ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی، این ره که تو می روی به ترکستان است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!