ساخت ماکت‌های کاغذی خودرو، سرگرمی ایام کرونا


ساخت ماکت‌های کاغذی خودرو، سرگرمی ایام کرونا

ماشین‌بازها در ایام حوصله سربر کرونا، به‌جای ویراژ دادن می‌توانند در خانه مانده و دستی به سرو روی خودروی خود بکشند یا آپشن هایی جذاب را برای آن به صورت آنلاین سفارش دهند یا اینکه از زیروبم فنی خود کسب اطلاعات کنند اما در هر صورت ماشین بازهای واقعی چه در ایام کرونا و چه … The post ساخت ماکت‌های کاغذی خودرو، سرگرمی ایام کرونا appeared first on...

ماشین‌بازها در ایام حوصله سربر کرونا، به‌جای ویراژ دادن می‌توانند در خانه مانده و دستی به سرو روی خودروی خود بکشند یا آپشن هایی جذاب را برای آن به صورت آنلاین سفارش دهند یا اینکه از زیروبم فنی خود کسب اطلاعات کنند اما در هر صورت ماشین بازهای واقعی چه در ایام کرونا و چه قبل و بعد از آن پای ثابت مطالب مجله پدال می‌مانند 🙂

ساخت ماکت‌های کاغذی خودرو، سرگرمی ایام کرونا

مجله کار اند درایور ابتکاری جالب برای این ایام فراهم کرده و آن هم تصاویری قابل پرینت و ساخت از خودروهای جذاب و به‌روز برای ساخت در منزل است. خودروهایی کاغذی که به‌عنوان یک کاردستی جالب می‌توانند اوقات خوشی را برای ما ایجاد کنند.

ساخت ماکت‌های کاغذی خودرو، سرگرمی ایام کرونا

بوگاتی ویرون، مرسدس G کلاس، تسلا سایبرتراک، داج دیمن، شورولت کوروت و فورد شلبی موستانگ، خودروهایی هستند که می‌توانید ماکت کاغذی یا مقوایی آنها را بسازید.

ساخت ماکت‌های کاغذی خودرو، سرگرمی ایام کرونا

پرینت روی کاغذهای با ضخامت متفاوت می‌تواند صورت گیرد اما بهتر است ضخامت بیشتری مثل مقوا را انتخاب کنید. بعلاوه پیش از پرینت و در صورت مهارت در فتوشاپ یا سایر نرم‌افزارها می‌توانید رنگ‌ها را تغییر داده یا تصویر دلخواه خود یا حتی عکس خود را مثلاً روی سقف یا کاپوت قرار دهید. یا اینکه لوگوی شرکت خود را روی درب‌ها طراحی کنید. بعد از پرینت کافی است از محل خطوط، برش داده و از قسمت‌های نقطه‌چین تا کنید و در محل‌هایی که با نشان چسب مشخص شده‌اند، از چسب مناسب استفاده نمایید.

امیدواریم که از کاردستی خود لذت ببرید. لطفاً تصاویر آن را هم برای ما بفرستید.

دانلود نسخه قابل پرینت تسلا سایبرتراک

دانلود نسخه قابل پرینت مرسدس G کلاس

دانلود نسخه قابل پرینت شورولت کوروت C8

دانلود نسخه قابل پرینت داج چلنجر دیمن

دانلود نسخه قابل پرینت بوگاتی ویرون

دانلود نسخه قابل پرینت شلبی موستانگ GT500 (نارنجی)

دانلود نسخه قابل پرینت شلبی موستانگ GT500 (قرمز)

دانلود نسخه قابل پرینت شلبی موستانگ GT500 (سبز)

دانلود نسخه قابل پرینت شلبی موستانگ GT500 (آبی)

دانلود نسخه قابل پرینت شلبی موستانگ GT500 (سفید)

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید