2 تصادف 3 کشته داشت | بی‌احتیاطی راننده کامیون خانواده‌ای را داغدار کرد


2 تصادف 3 کشته داشت | بی‌احتیاطی راننده کامیون خانواده‌ای را داغدار کرد

جانشین رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی زنجان از وقوع دو فقره تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان و جان باختن سه نفر خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی اظهار کرد: در حادثه نخست یک دستگاه خودروی سواری رانا در کیلومتر ۵۰ خط شمالی آزادراه زنجان - تبریز با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد که یکی از سرنشینان و راننده جان خود را از دست دادند و فرزندان این خانواده که دو دختر هشت و سه‌ساله هستند مصدوم شده و به‌منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت‌الله موسوی استان زنجان انتقال یافتند.

وی، دلیل وقوع این حادثه را توقف در سواره‌رو و استفاده نکردن از علائم هشداردهنده از سوی راننده کامیون اعلام کرد و افزود: کامیون بنز به دلیل نقص فنی در سطح سواره‌رو متوقف‌شده بود و متأسفانه راننده برای آگاه کردن دیگر رانندگان عبوری از علائم هشداردهنده ازجمله چراغ چشمک‌زن استفاده نکرده بود که خودروی سواری به محل رسیده و با قسمت پشت کامیون برخورد کرده است.

جانشین رئیس پلیس‌راه استان زنجان خاطرنشان کرد: حوالی ساعت ۲۳ سه‌شنبه‌شب نیز در کیلومتر ۲ جاده قیدار - همدان یک دستگاه موتورسیکلت به علت انحراف به چپ به‌صورت رخ‌به‌رخ با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ برخورد کرده و موتورسوار در دم فوت کرد.

کد خبر 503894

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟