شناسایی 60 هزار میلیارد ریال منبع مازاد بانکی در آذربایجان‌غربی


شناسایی 60 هزار میلیارد ریال منبع مازاد بانکی در آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: حدود 60 هزار میلیارد ریال منابع بانکی مازاد در بانک‌های استان وجود دارد.

بهنام شهدی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار آذربایجان‌غربی افزود: مدیران بانک‌های استان این منابع مازاد را با رعایت شرایط و مقررات بانکی به متقاضیان تسهیلات در استان به‌ویژه تولیدکنندگان پرداخت کنند تا شاهد رونق اقتصادی بیشتر در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه از بابت تامین کالاهای اساسی و استراتژیک هیچ مشکلی در استان وجود ندارد، ادامه داد: مدیران مربوطه گزارش‌های لازم را در این خصوص از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام کنند.

وی با تاکید بر افزایش گشت‌های بازرسی برای کنترل قیمت‌ها در بازار بیان کرد: متاسفانه برخی از سودجویان از شرایط فعلی استفاده کرده و قیمت برخی از کالاها و خدمات خود را افزایش داده‌اند که لازم است دستگاه‌های نظارتی و بازرسی برخورد لازم را با این افراد داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذبایجان‌غربی گفت: تامین کالاهای سلامت محور از جمله ماسک از جمله دغدغه‌های استان است و با توجه به تولید نیمه صنعتی ماسک در استان و تولید حدود ۲۰ هزار عدد ماسک به‌صورت روزانه هنوز نتوانسته‌ایم مایحتاج استان در این زمینه را تامین کنیم و در حال رایزنی برای واردات ماسک از سایر استان‌های کشور هستیم.

شهدی با قدردانی از اصحاب رسانه در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: متاسفانه در شرایط کنونی این افزاد نیز از نظر کاری دچار آسیب شده‌اند که پرداخت تسهیلات بانکی و کمک معیشتی به فعالان حوزه رسانه در برنامه‌های استان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید نامگذاری شده و معظم له بر تلاش همگانی برای ارتقای شاخص های بخش تولید تاکید فرموده‌اند.

استفاده از منابع بانکی یکی از راه‌های افزایش سرمایه در بخش تولید در کشور است ولی همواره مسوولان از همکاری‌نکردن بانک‌ها در این خصوص گلایه داشته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان