تیپ متفاوت فرهاد اصلانی در ایتالیا+ عکس


تیپ متفاوت فرهاد اصلانی در ایتالیا+ عکس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : (/)


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیپ متفاوت فرهاد اصلانی در ایتالیا+ عکس

فرهاد اصلانی بازیگر معروف سینما و تلویزیون است. فرهاد اصلانی در کارنامه خود ایفای نقش‌های جدی و طنز را دارد. فرهاد اصلانی بازیگر خوبی است و برخی از نقش‌هایش ماندگار شده است. فرهاد اصلانی برای بازی در فیلم دختر توانسته هفت بار نامزد دریافت جایزه شود.

فرهاد اصلانی در سال 1345 در بیجار کردستان متولد شد. او در سال 1371 در دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ التحصیل شد. فرهاد اصلانی متاهل می باشد و با مژده دانش پژوه ازدواج کرده است، این زوج صاحب یک دختر بنام هانا می باشند.

دانش آموخته دوساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران در سال 1370 است، وی از نظر افتخارات یکی از رکورداران سینمای ایران می باشد

آغاز فعالیت هنری

بازی در تئاتر را در سال 1357 هم زمان با تحصیل و هم چنین بازی در نمایش های رادیویی را از سال 1371 آغاز نمود. اولین بار در نقش جوان میوه فروش در مجموعه تلویزیونی همسایه ها که در سال 1372 و به مناسبت ماه مبارک رمضان از تلویزیون پخش می شد، نظرها را به خود جلب کرد و سپس حضور در جلوی دوربین را در سال 1373 با فیلم روسری آبی کاری از رخشان بنی اعتماد تجربه کرد.
او در سریال آشپزباشی بسیار هنرمندانه ظاهر شد و نقشی به یادماندنی را درخاطرهٔ مردم ثبت کرد. اصلانی در زندگی خصوصی و من مادر هستم با بازی قوی خود نقشی ماندگار را به جای گذاشت. اما شاهکار فرهاد اصلانی را می توان در نقش عبیدالله بن زیاد در سریال فاخر مختار نامه مشاهده کرد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد