120 هزار لیتر محلول پاشی برای گندزدایی بخش فشافویه ری انجام شد


120 هزار لیتر محلول پاشی برای گندزدایی بخش فشافویه ری انجام شد

شهرری - ایرنا - شهردار حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان گفت: تاکنون 120 هزار لیتر محلول‌پاشی به منظور ضدعفونی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهر انجام شده‌است.

محسن تاجیک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور پیشگیری از انتشار و شیوع بیماری ویروسی کرونا، ضد عفونی کردن اماکن عمومی، مذهبی و وسایل حمل و نقل عمومی بخش فشافویه توسط شهرداری ازاسفند ماه سال گذشته آغاز شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: مرحله نخست ضدعفونی کردن مکان های عمومی بخش حسن آبادفشافویه از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و این عملیات تا ضدعفونی کردن کامل تمامی مکان های عمومی و معابر بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت.
تاجیک با اشاره به توزیع بیش از۳۵ هزارلیتر مواد ضدعفونی دربخش حسن آباد فشافویه تصریح کرد: بیش از ۳۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی در بین شهروندان و رانندگان خطوط از طریق اکیپ خدمات شهری و سازمان حمل‌ونقل توزیع شد.
وی عنوان کرد:ضدعفونی معابر شهری از دیگر برنامه‌های بود که در اولویت کاری این ستادقرارگرفت و اکیپ‌های خدمات شهری به همراه نیروهای آتش‌نشانی، بسیج، انتظامی، طی مراحل مختلف و به‌طور مستمر به مه پاشی و ضدعفونی معابرشهراقدام نمودند که این روند همچنان ادامه دارد.
تاجیک ادامه داد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن پارک ها، سرویس های بهداشتی، آرامستان ها، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی. برای مقابله با ویروس کرونا انحام می گیرد و نیروهای شهرداری در این زمینه هیچ کوتاهی نخواهند کرد.
وی بیان کرد: تلاش بر این است تا فضای عمومی عاری از این ویروس شود تا شهروندان بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند و کارهای روزمره خود را انجام دهند.
حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.
شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

متن در مورد پسر | 80 متن کوتاه و بلند در مورد پسرم از طرف مادر و پدر